Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: راه حل مشکلات قهر کردن با صندوق رای نیست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در ستاد انتخابات شورای نگهبان و پس از انداختن رای خود در صندوق رای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز خوشبختانه ملت ما یک حضور جدیدی را در پای صندوق‌های رای برای رقم زدن به سرنوشت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آملی لاریجانی ادامه داد: در جمهوری اسلامی تقریباً همه نهاد‌های اساسی نظام بر اساس انتخابات شکل می‌گیرد لذا بسیار مهم است که مردم برای تعیین سرنوشت خود در مورد این نهاد‌ها و شخصی که می‌خواهد متصدی در این نهاد‌ها شود پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم موجب اقتدار افزایش اقتدار نظام امنیت ملی کشور و همچنین مقابله با نقشه‌های دشمن‌ها خواهد شد بنابراین همه ما وظیفه داریم عقلا و شرعا حضور پیدا کنیم برای اینکه آنچه را که خیر کشور است و موجب اقتدار کشور می‌شود و امنیت ملی و مقابله با نقشه‌های دشمنان را رقم می‌زند را انجام دهیم. البته مردم گلایه‌های مختلف دارند و مشکلاتی در کشور وجود داشته و دارد و گلایه‌های زیادی هم ممکن است وجود داشته باشد که خیلی از آن‌ها ممکن است حق باشد، اما راه حل مشکلات و رفع گلایه‌ها قهر کردن با صندوق‌های نیست.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: باید در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنیم و به اشخاصی که مورد نظر ما است که نزدیک به خواسته‌های ما است را انتخاب کنیم.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند آنچه را که خیر است را برای این ملت و کشور حمایت کند.

آملی لاریجانی ادامه داد: ما مطمئن هستیم مردم عزیز ما که همیشه فهیم بودند برای این مورد هم پای صندوق‌های رای حضور پیدا خواهند کرد و با درایت تمام آنچه را که خیر ایشان هست انجام خواهند داد و سعادت کشور را تضمین خواهند کرد.
وی در خاتمه از همه دست انداز دست اندرکاران انتخابات که برای انتخابات روز‌ها و ماه‌ها تلاش کردند و از خبرنگاران و صدا و سیما که برای انعکاس این حادثه مهم کشوری وقت گذاشتند تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آملی لاریجانی قهر کردن با صندوق رای انتخابات 1400 آملی لاریجانی حضور پیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) لاریجانی و ناطق در سالگرد مطهری

به گزارش صدای ایران از ایسنا،چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور حجت الاسلام ناطق نوری، علی، محمد و مجتبی مطهری، علی لاریجانی، خانواده شهید مطهری، محسن هاشمی و نمازگزاران مسجد جامع نارمک برگزار شد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود
  • بریکس می‌تواند جایگزینی برای دلار آمریکا ارائه کند
  • (عکس) لاریجانی و ناطق در سالگرد مطهری
  • تصاویری خاص از ناطق نوری و علی لاریجانی
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • ارتقای نظام شایستگی در بخش عمومی ومهار تورم در مجلس موردتوجه باشد
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • ایران هیچ عقب گردی در حوزه اقتصاد و تولید نداشته است
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟