Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@18:23:58 GMT

مشکلات موجود در روند اخذ رأی حل شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۸۴۷۴

مشکلات موجود در روند اخذ رأی حل شده است

به گزارش جام جم آنلاین، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، صبح امروز رأی خود را به صندوق ۱۵۹۴ مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انداخت.

وی پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این رویداد سرنوشت ساز را به مردم تبریک می گویم و طبق گزارش‌های ما، مشارکت خیلی خوبی اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای نگهبان بیان کرد: از همه عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات تقدیر و تشکر می‌کنم. مردم ما از ساعت‌های اولیه پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و ان‌شاالله همان‌طور که مقام معظم رهبری تاکید کردند، جمهوریت نظام بار دیگر با حضور مردم تثبیت شود.

کدخدایی گفت: گاهی اوقات، ممکن است اشکالات اجرایی در ابتدای صبح در روند انتخابات به وجود آید. مشکلاتی چون دیر و یا کار نکردن سامانه‌ها در ابتدای صبح وجود داشت که خوشبختانه پیگیری شد. با پیگیری‌های معاونت اجرایی انتخابات و دوستانمان در اداره کل انتخابات، الان بسیاری از مشکلات رفع شده است.

وی تاکید کرد: ستاد ما آماده است تا اگر شکایت و گزارشی درباره مشکلات برگزاری انتخابات وجود داشته باشد، پیگیری و رفع شود.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: این رویداد برای رأی اولی ها بسیار مهم است و جشن ملی محسوب می شود.

کدخدایی تصریح کرد: مشکلات موجود در روند اخذ رأی را دقایقی پیش در ستاد مرکزی پیگیری کردم و الان بسیاری از این مشکلات حل شده است. ستاد مرکزی اگر مشکل دیگری هم وجود داشته باشد، پیگیری خواهد کرد.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری عباسعلی کدخدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت در جلسه بررسی مصوبات سفر ۱۴۰۰ رئیس جمهور به لرستان به مشکلات جدی بانک‌های لرستان در انجام کار و وظایف محوله به ویژه در خصوص منابع مالی و مصارف اشاره کرد و گفت: مدیریت اجرایی استان آمادگی لازم برای بررسی این مسائل و پیگیری رفع مشکلات حوزه بانک‌ها را دارد.

وی تاکیدکرد: بانک‌های استان باید مشکلات کشوری، استانی و کافی نبودن منابع و مصارف را اطلاع دهند تا مدیریت ارشد اجرایی استان این مسائل را پیگیری کند.

استاندار لرستان همچنین به برخی طرح‌های مصوب در سفر گذشته رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: بخشی از این طرح‌ها مشکلاتی دارند که تعدادی از آنها به صورت تلفنی با مدیران کشوری پیگیری و برخی نیز در جلسه تعیین تکلیف شد.

در این جلسه سازمان برنامه و بودجه، معاونت‌های هماهنگی عمرانی و اقتصادی استانداری موظف شدند نامه‌ای دقیق و کارشناسی برای پیگیری مصوبات سفر تهیه کنند.

استاندار لرستان ادامه داد: در تلاشیم با توجه به شرایط مطلوب آب و هوایی در ماه‌های پیش رو، درصد پیشرفت طرح‌ها ارتقا یابد و در صورت مساعدشدن شرایط، لرستان برای دور دوم سفر رئیس جمهور تا قبل از ماه محرم اعلام آمادگی کند.

آقای شفقت تاکیدکرد: گزارش مکتوب تمام طرح‌های اجرا شده، طرح‌های ناتمام و منابع تخصیص نیافته آماده و طرح‌های پیشنهادی دور دوم سفر نیز تدوین و ارائه شود.

در دور اول سفر رئیس جمهور به لرستان ۸۰ هزار میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل ۱۷۰ طرح در استان در نظر گرفته شد.

دیگر خبرها

  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی