Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود واعظی با حضور در شعبه ۹۹۷ وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،  میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

همچنین  امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در پای صندوق رای حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه صبح امروز (جمعه) و همزمان با برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری با حضور در مسجد ابوذر تهران آراء خود را به صندوق انداخت.

بنا به گزارش فارس، سردار حاجی زاده  پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران، گفت: قوی‌ترین موشک امروز ما رای مردم است و هر رای موشکی به قلب دشمن است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه اعتراض به وضع موجود را باید با رای دادن نشان داد نه با قهر کردن با صندوق رای، تاکید کرد: حرکت اصلی توسط مردم در حال رخ دادن است و نیاز به رئیس جمهوری داریم که فعال باشد و به مشکلات مردم رسیدگی کند.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد میان دوره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در جمع گروهی از حامیان طرح نیروی انتظامی برای برخورد با بی‌حجاب‌ها و در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای و اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم