Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی گفت: مشارکت در انتخابات ۲۸ خردادماه در تعیین سرنوشت آینده کشور از اهمیت ویژه‌ا‌‌‌ی برخوردار است و حضورحماسی و گسترده مردم در انتخابات، مهمترین عاملی است که می‌تواند نتایج ارزشمندی در بعد داخلی و خارجی کشور داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای استان مرکزی صبح امروز در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراها شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی پس از انداختن رأی خود در صندوق در جمع خبرنگاران گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری در اولین لحظات از شروع فرآیند رای گیری به صحنه آمدند و رای خود را به صندوق انداختند این حضور علاوه بر دعوت های ایشان نشان دهنده اهمیت این روز دارد که همه باید به آن توجه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران با حضور حماسی خود بار دیگر در تاریخ برگ زرینی را خواهند افزود و گام بلندی برای رقم زدن سرنوشت خود برمی دارند، انتخابات مسیری است که برای مردم ایران به استناد حق تعیین سرنوشت خود در قانون اساسی برای ملت پیش بینی شده که با حضور در پای صندوق های رای اراده خود را در شکل گیری ارکان حکومت و انتخاب کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در سطح ملی و محلی را انجام می‌دهند.

نماینده مردم اراک، کمیجتن و خنداب خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات ۲۸ خردادماه در تعیین سرنوشت آینده کشور از اهمیت ویژه‌ا‌‌‌ی برخوردار است زیرا که آثار آن تا سالها در زندگی افراد و کشور مشهود و ملموس است، حضورحماسی و گسترده مردم در انتخابات، مهمترین عاملی است که می‌تواند نتایج ارزشمندی در بعد داخلی و خارجی کشور داشته باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، احمد وحیدی ضمن اشاره به نقش مناطق آزاد در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، اظهار داشت: برای پویا شدن اقتصاد باید ظرفیت های بالقوه بالفعل شوند.

وی تصریح کرد: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می توانند تعیین کننده و پیشران بزرگ در اقتصاد کشور، باشند.

وحیدی اذعان داشت: حرکت ها و اقدامات بسیار خوب و مهمی جهت رشد اقتصادی در مناطق آزاد انجام شده که باید به صورت مستمر پیگیری شوند.

احمد وحیدی یکی از وظایف مناطق آزاد را جذب سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور عنوان کرد و افزود: مناطق آزاد برای اینکه بتوانند در توسعه اقتصاد اثر گذار باشند، باید موضوع محور گام بردارند.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در راستای مسئولیت های فرهنگی، ساخت شهرک های اربعین جهت سهولت زائرین اباعبداله الحسین(ع) باید در دستور کار مناطق آزاد قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود