Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در ساعت اولیه رای گیری اشکال کوچکی در برخی از دستگاه های احراز هویت شعب اخذ رای رخ داد که سریعا این مشکل برطرف شد.

حیدرعلی قاسمی، امروز(جمعه_۲۸  خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نزدیک ۳۴۶۵ شعبه اخذ رای در استان داریم که از اول صبح که قصد شروع به کار دارد ممکن است در برخی شعب مشکلاتی به وجود بیاید که معمولا در انتخابات طبیعی است و دو ساعتی که از انتخابات گذشته است وضعیت به ثبات رسیده و مشکل خاصی در روند رای گیری وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تمام شعب اخذ رای دستگاه احراز هویت وجود دارد که ممکن است در برخی از این دستگاه ها نقص های کوچکی رخ دهد و ارتباط به درستی برقرار نشود که این مشکل در برخی شعب فوری برطرف شد.

به گزارش ایسنا، رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: انتخابات شوراهای شهر در اصفهان و شاهین شهر به شکل الکترونیکی برگزار و در دیگر حوزه های انتخابیه به شکل سنتی انجام می شود. 

قاسمی ادامه داد: تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر نقض پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای گزارش نشده است و پیش بینی های لازم در این باره شده است و ماسک و دستکش نیز در شعب وجود دارد تا کسی بدون ماسک وارد شعب نشود. خودکار شخصی هم مردم همراه خود بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: برای یک یا دو شعبه یک ناظر بهداشتی قرار داده ایم تا بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای نظارت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات رياست جمهوري انتخابات ۱۴۰۰ شعب اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است

نماینده مردم اصفهان گفت: شبکه معابر شرق شهرستان اصفهان بسیار ضعیف است و جاده‌های اصلی سرویس دهنده در مناطق  شمالی و جنوبی و قهاب در بدترین شرایط خودش است و پیگیری‌های ما برای حل این مشکل تاکنون به جایی نرسیده و شرمنده مردم هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی طغیانی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان اظهار داشت: بخش امروزی منطقه شرق شهرستان اصفهان، حکم قلب منطقه شرق استان را دارد و در این بخش بین 70 تا 80 هزار نفر جمعیت داریم و نقطه صقل منطقه به شمار می‌رود.

وی افزود: با این حال شبکه معابر این بخش بسیار ضعیف است و جاده‌های اصلی سرویس دهنده در مناطق  شمالی و جنوبی و قهاب در بدترین شرایط خودش است و پیگیری‌های ما برای حل این مشکل تاکنون به جایی نرسیده و شرمنده مردم هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متأسفانه منطقه و به طور کلی شرق استان مسیر سرویس‌دهی مناسبی ندارد و حل این مشکلات نیاز به عزم جدی دارد.

وی مسئله آب را مهم‌ترین مشکل منطقه شرق شهرستان اصفهان دانسته و گفت: در این منطقه کشاورزی از قدیم جریان داشته و صدمات زیادی از این موضوع خورده است اما متاسفانه تلاش‌های ما تاکنون به جایی نرسیده است و امیدواریم بتوانیم در زمان باقی مانده از عمر دولت سیزدهم، خروجی قابل عرضه‌ای برای مردم این منطقه در حل مسئله آب داشته باشیم.

ACD فضای اقتصادی اصفهان را تغییر خواهد داد + فیلم

وی در ادامه افزود: یکسری از مشکلات خاص مناطق هستند به طور مثال در منطقه اصفهانک بنیاد مسکن در دوره‌ای واگذاری داشته اما سایر خدمات روی زمین مانده است و این دست مشکلات باید هر چه سریع‌تر حل شوند.

طغیانی در پایان گفت: امیدوارم این جلسه نقطه عطفی برای حل مشکلات منطقه شرق اصفهان و سایر مناطق استان باشد.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی