Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، رأی خود در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا، انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را در صندوق آرای مستقر در مسجد ابوذر انداخت.

وی در جمع خبرنگاران گفت: دولت آینده با همکاری دو قوه دیگر باید به گونه ای تلاش کند که رضایت مردم با اولویت حل مشکلات اقتصادی تأمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: در بازدیدی که از شهرستان پردیس داشتم، اعلام کردم راه چاره این نیست که با صندوق های رأی قهر کنیم بلکه چاره این است که در انتخابات مشارکت کنیم و با انتخاب خوب بتوانیم تحولی در عرصه مدیریتی ایجاد کنیم.

قالیباف تأکید کرد: ریشه اصلی مشکلات کشور ناکارآمدی در عرصه مدیریتی است نه عدم وجود امکانات و اعتبارات.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور از ظرفیت بالایی برای پیشرفت برخوردار است گفت: با مدیریت صحیح و جهادی می توانیم در یک برنامه ۵ ساله ثبات اقتصادی را به کشور بازگردانیم.

کد خبر 5237740

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف مجلس شورای اسلامی انتخابات 1400 انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری شورای نگهبان علیرضا زاکانی ستاد انتخابات کشور سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی جشن انتخابات سعید جلیلی وزارت کشور مجلس شورای اسلامی سعید خطیب زاده مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمام نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز می شود و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس