Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@22:34:16 GMT

آرای مردم امنیت و اقتدار کشور را تقویت می کند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۸۸۴۸

آرای مردم امنیت و اقتدار کشور را تقویت می کند

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات و رأی یکایک مردم موجب تقویت امنیت و اقتدار کشور و گره گشایی از مشکلات خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه محمد بیگی پس از انداختن رأی خود به صندوق در شعبه ۴۳ امامزاده حسین(ع) گفت: این جشن ملی را به مردم تبریک گفته و خوشحالیم که اعلام کنیم حضور مردم امروز در تاریخ ثبت خواهد شد و این کار جبهه دفاع از امنیت و عزت مردم ایران را تقویت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم در شرایط سخت به میدان آمدند تا با انتخاب درست خود به گره گشایی از مشکلات کمک کنند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رأی اولی ها بدانند تک تک آرای آنها مهم است و باعث اقتدار ایران خواهد شد و فضای امروز دنیا در حوزه مقاومت و مبارزه با استکبار با این حضور حمایت شده و اراده ملت ها در مقابله با ظالمان تشدید و تقویت می شود.

وی گفت: رأی ما به نفع محرومان است و با همین ارا می توان به حل مشکلات امیدوار بود.

محمدبیگی بیان کرد: به کسانی که هنوز تصمیم نگرفتند رأی دهند و اگر نا امید هستند می گویم اگر می خواهید بیماری کشور  را درمان کنید باید بر سر بالین بیمار حاضر شوید و به بهبود و ترمیم ـن کمک‌ کنید.

وی تصریح کرد: ما می توانیم به مردم امید دهیم که مشکلات حل شدنی است و این گره با حضور در صندوق های رأی باز می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ریحانه اخلاقی کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه تهران با حضور در خبرگزاری مهر در خصوص این مرحله از انتخابات، گفت: از عزیزانی که در دور اول انتخابات به این جمع‌بندی نرسیدند که در آن شرکت کنند، می‌خواهم که حتماً در دور دوم انتخابات مجلس شرکت کنند.

وی افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم این کشور متعلق به ماست و ما وظیفه داریم در انتخاب آینده و سرنوشت کشورمان شرکت کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: در عین حال که می‌دانم که مردم گلایه‌مندی و ناراحتی‌هایی دارند، زیرا مشکلات وجود دارد اما با عدم شرکت در انتخابات هیچکدام از مشکلاتمان حل نخواهد شد، زیرا برای حل مشکلات پیشنهاد می‌کنم که مردم در انتخابات شرکت کنند و افرادی که بر اساس شاخص‌های انقلاب وجود دارند را انتخاب کنند و به مجلس بفرستند و پس از آن از آنها مطالبه‌گر باشید.

وی‌ادامه داد: موضوع مطالبه‌گر بودن مردم از مسؤولین بسیار مهم است که باید پیگیر آن باشند.

اخلاقی با اشاره به دور اول انتخابات اذعان کرد: باید گفت نیمه راه را آمده‌ایم و باید تا همین جا از مردمی که در مرحله اول انتخاب با شرکت کردن تشکر کنیم. مردمی که علی رغم وجود همه مشکلات و گلایه‌بندی‌ها پای کار آمده‌اند و در انتخابات شرکت کردند.

اخلاقی اذعان کرد: در خصوص تهران باید بگویم که ۱۴ نفر به دور در دور اول به مجلس راه یافتند و ۱۶ نفر باقی مانده است که امیدوارم با همان پرشوری که در مرحله اول برگزار شد مرحله دوم نیز برگزار شود. زیرا بحث مشارکت مسئله بسیار مهمی است. هرچند بحث رقابت با حضور فهرست‌های متعدد وجود دارد و البته موضوع امنیت و سلامت توسط سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر در حال انجام است و این چهار اصلی هست که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند.

کد خبر 6098337

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • راهکارهای کاهش استرس
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • با این راهکار استرس را از خود دور کنید