Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدبیگی گفت: آرایی که امروز به صندوق ها ریخته می شود باعث اقتدار ایران و باعث دست برتر ایران در دیپلماسی اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فضای بین الملل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «فاطمه محمدبیگی» امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در حاشیه حضور در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین و واریز آرای خود به صندوق بیان کرد: این جشن حضور را در دهه کرامت به مردم تبریک می گوییم، امروز در تاریخ به عنوان روز رشادت مردم ایران در جبهه دفاع از امنیت، تمامیت و استقلال ایران اسلامی ثبت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطع یقین مردم و رأی اولی ها بدانند مشارکت در سرنوشت خود بهترین راه حل معضلات کشور است و از لحاظ فضای بین المللی آرایی که امروز در صندوق ها ریخته می شود باعث اقتدار ایران و باعث دست برتر ایران در دیپلماسی اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فضای بین الملل می شود

 

وی عنوان کرد: فضای امروز دنیا در حوزه مقاومت و در حوزه مبارزه با استکبار جهانی چشم هایی است که به ایران دوخته شده تا بیینند ان شاالله رئیس جمهوری عدالت محور و دارای فرهنگ مقابله با استکبار جهانی رأی آورد.

 

محمدبیگی افزود: امروز رأی من شما و هر زن و مردم ایرانی به نفع مظلومان عالم است و مطمئن باشید می شود با این آرا بهترین تیم اجرایی را در کشور مستقر کرد که معضلات حل شود.

 

وی تأکید کرد: کسانی که هنوز تصمیم نگرفته اند رأی دهند و دلگیری از معضلات جامعه در آنها فضای ناامیدی ایجاد کرده بدانند خود شما با حضورتان می توانید مرهمی بر زخم های نشسته پیکره ایران باشید و درخت تنومند جمهوری اسلامی آنقدر ریشه دار و قوی است که می تواند ناملایمات و زخم های خود را ترمیم کند و این ترمیم به دستان مردم صورت می گیرد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز اگر مردم به پای صندوق های رأی آیند قطع یقین این بار نمره ۲۰ را هم از مقام معظم رهبری و هم از امام زمان (عج) خواهند گرفت و این انقلاب زمینه ساز حضور حضرت حجت خواهد بود و ما اهداف بلندی در حوزه تمدن سازی اسلامی داریم.

 

وی یادآور شد: اگر شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زنده بودند در انتخابات حضور پیدا می کردند و امروز هر برگ رأی و هر مهری که بر شناسنامه ها زده می شود به معنای دفاع از امنیت و کیان ملت است.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده مردم قزوین در مجلس مشارکت مردم دیپلماسی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با نیروهای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار کرد: سلاح اثرگذار نیروهای مسلح، انگیزه‌های دینی و معنوی است و اخلاق‌مداری و تعهد ویژگی مهم این قشر جامعه است.

وی امنیت و اقتدار ایران اسلامی نتیجه قدرت و سلامت نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در حوزه‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی در منطقه درخشان است.

امام جمعه اراک افزود: خودسازی نیروهای مسلح موجب تداوم ویژگی‌های نظیر اخلاق مداری و صداقت در زمان دشواری‌ها می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: برخی اقشار جامعه مانند نیروهای مسلح، معلمان، اساتید دانشگاه و علمای دینی باید در شب زنده داری، ایثار و فداکاری پیش قدم دیگر افراد جامعه باشند.

وی با تاکید بر شناخت نقاط قوت و ضعف دشمنانی نظیر رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای مسلح باید نسبت به تمام نقاط ضعف دشمن، محل موشک‌ها، شناسایی نقاط حساس و پایگاه‌ها آگاهی داشته باشد تا در زمان مناسب دشمن را غافلگیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، آمادگی نیروهای نظامی و تجهیزات تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه‌های آمریکا و متحدانش در منطقه را در گام دوم انقلاب اسلامی ضروری عنوان کرد و گفت: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی به آمادگی روزافزون نیاز دارد.

وی با اشاره به تأثیر و نقش ارزشمند فداکاری نیروهای مسلح و تلاش آنها برای حفاظت از آرمان‌ها و مرزهای کشور گفت: دولت باید به وضعیت مسکن نیروهای مسلح رسیدگی کند.

کد خبر 6095059

دیگر خبرها

  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • باید به تشکل‌های تولیدی و نیروی کار اولویت دهیم
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم، راهبردی برای توسعه روابط ایران با همسایگان
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد