Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شجاعی با بیان اینکه راه بروز دادن گلایه ها قهر کردن با صندوق رای نیست، افزود: دشمنان ایران در حال رصد صندوق های رای هستند و اگر حضور مردم کمرنگ باشد ضربات اقتصادی و معیشتی سنگین تر وارد می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان زنجان امروز در نشست خبری در ستاد انتخابات استان با بیان اینکه انتخابات نقطه عطفی در حل مشکلات مردم است، اظهار کرد: ما امروز چند دقیقه ای وقت بگذاریم و پای صندوق های رای حاضر شویم و با این حضور سرنوشت 85 میلیون نفر را تعیین خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام حسن شجاعی به برخی از مشکلات معیشتی بیکاری و گرانی مردم اشاره کرد و گفت: این مشکلات در مردم دلخوری و گلایه هایی ایجاد کرده و با توجه به اینکه ایران کشوری است که هفت درصد منابع جهان و یک درصد جمعیت جهان را دارند و با این حال مردم با فقر دست و پنجه نرک کنند، این گلایه ها به جاست.

 

وی با بیان اینکه راه بروز دادن گلایه ها قهر کردن با صندوق نیست، افزود: دشمنان ایران در حال رصد صندوق های رای هستند و اگر حضور مردم کمرنگ باشد ضربات اقتصادی و معیشتی سنگین تر وارد می کنند.

 

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان زنجان خاطرنشان کرد: حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رای دشمن را قدرتمند می کند، راه حل خنثی کردن توطئه دشمنان در این عرصه حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح است.

 

وی یادآور شد: مردم ایران مردمی بابصیرت و مومنی هستند و حماسه دیگری توسط مردم رقم خواهد خورد و با رای بالا رئیس جمهوی انتخاب می شود که با پشتوانه قوی، قدرت حل مشکلات مردم را خواهد داشت.

 

حجت الاسلام شجاعی با تاکید براینکه نماینده انتخابی مردم شجاعانه وارد میدان می شود و با مفاسد برخورد خواهد شد، افزود: به احترام خون شهدا و فرزندان این سرزمین پای صندوق ها حاضر خواهیم شد.

 

وی با بیان اینکه راه حل مشکلات کشور از صندوق های رای می گذرد و اگر حضور کمرنگ باشد وضعیت ما بدتر خواهد شد، تصریح کرد: هیات نظارت بر شوراهای شهر روستا گلوگاهی است که نگهداری از آن برعهده مجلس و نمایندگان مجلس است از اینرو در تلاش هستیم با نظارت دقیق و موثر کمک کنیم انتخابات خوبی برگزار شود.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه شبکه ای از ناظران تشکیل شده که در سراسر استان بر سر صندوق های رای حاضر هستند، گفت: مراقب هستیم تخلفی انجام نشود چون باعث تضییع حق مردم می شود.

 

وی با بیان اینکه اگر تخلفی مواجه شویم حتما برخورد می شود و پس از انتخابات نیز پیگیری می شود، افزود: عوامل ایجاد کننده تخلف به مراجع قضایی معرفی می شود.

 

حجت الاسلام شجاعی با اشاره به برخی از اختلالات دستگاه های الکترونیک شهر زنجان در ساعات اولیه اخذ رای گفت: عده ای پای صندوق های رای حاضر می شوند و اگر دستگاه الکترونیک شوراها مشکلی داشته باشد، فرد نمی تواند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند که تضییع حق الناس است.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: صندوق های اخذ رای حضور حداکثری درانتخابات حجت الاسلام گلایه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق در محور جاده خوی- فیرورق؛ سبب شکستگی یکی از تیرهای برق این محور شد که اکیپ عملیاتی اداره بهره برداری و دیسپاچینگ مدیریت توزیع برق خوی بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و تامین برق پایدار برای اهالی منطقه، به صورت شبانه نسبت به تعویض تیر و رفع مشکل ایجاد شده، اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است
  • کنه‌های تار عنکبوتی از آفات نخیلات