Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مصطفی آزاد بخت صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شاهد حضور گسترده مردم از ابتدای ساعات آغازین رأی گیری در صندوق‌های رأی داشتیم اظهار کرد: انتخابات ۱۴۰۰ یک رخداد بسیار مهم است چرا که استکبار جهانی با همراهی صهیونیست‌ها و گروه‌های ضد انقلاب و رژیم‌های مرتجع منطقه تمام تلاش خود را برای دلسرد کردن مردم به کار بستند تا مشارکت حداکثری محقق نشود، غافل از آنکه مردم ایران با هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری آماده‌اند تا با یک نقش آفرینی موثر دیگر پاسخ محکمی به بدخواهان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات در راستای سیاست های نظام مقدم جمهوری اسلامی وظایف خود را به بهترین شکل انجام داده است افزود: امروز بستر یک انتخابات امن، سالم و بی طرفانه در استان فراهم است تا مردم بتوانند با حضور خود حماسه‌ای دیگر را شکل دهند. 

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه  برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند  همکاری و تعامل خوبی با هیئت‌های نظارت انجام شد تصریح کرد: در استان همدان  29 هزار نفر اجرای انتخابات را بر عهده دارند و همه فرمانداران در شهرستان‌های استان امکانات لازم را فراهم و از ساعات آغازین امروزی صندوق‌های شعب رأی آماده دریافت رأی مردم هستند.

وی با بیان اینکه تنها در دو حوزه رأی گیری استان همدان اختلال وجود داشت به سرعت برطرف شد ادامه داد:  در مجموع اگر مشکلی در روند اخذ رای الکترونیکی ایجاد شود پیش بینی شده که رای گیری دستی انجام شود.

آزادبخت با اشاره به این که برخی افراد هستند کخ خواسته یا ناخواسته می‌خواهند از وجود مشکل بگویند خاطرنشان کرد: خوشبختانه در روند اخذ رأی گیری هیچ مشکلی وجود ندارد و فرآیند رأی گیری به خوبی در حال پیشرفت است.

وی با  بیان اینکه خبرنگاران همواره یار و یاور مسؤولان در برگزاری یک انتخابات باشکوه بودند گفت: امروز مردم استان قبل از ساعت هفت صبح در صندوق‌های رأی گیری حاضر بودند و این نشانگر وظیفه شناسی مردم، تقویت اقتدار ملی و تبعیت از ولایت است.  

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه با این نوع حضور برگ زرینی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد اظهار کرد: باید تشکری صمیمانه از مردم داشته باشیم که همواره هرجا به حضور آنها نیاز بوده به بهترین شکل ممکن حاضر شدند.

وی تأکید کرد:  در این دوره از انتخابات 30 درصد بیش از دوره قبل پیش بینی تعرفه شده و هیچ مشکلی در این حوزه به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان همدان تعرفه انقلاب اسلامی رئیس ستاد انتخابات استان همدان رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود

اسدالله ربانی‌مهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره مربیگری در همدان اظهار کرد: نخستین دوره آموزشی سطح یک مربیگری اسکواش ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: با تلاش‌هایی که انجام شد برای افرادی که از دیگر استان‌ها در این دوره شرکت می‌کنند اسکان رایگان در نظر گرفته‌ایم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با اشاره به لزوم ارتقا مربیان گفت: در سال ۱۴۰۳ نگاه ویژه‌ای به برگزاری متعدد دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری داریم.

ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا تعداد و سطح مربیان اسکواش استان همدان را افزایش دهیم و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز اسکواش استان همدان از رخوت و خاموشی خارج شده است، بیان کرد: روزگاری تعداد اسکواش‌بازان همدان اندازه انگشتان دست هم نبود و این رشته ورزشی ناشناخته بود اما امروز شرایط به گونه‌ای شده که ما فضا برای تمرین و جذب اسکواش‌بازان کم داریم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان عنوان کرد: امیدواریم با تکمیل پروژه ۳ کورت بین‌المللی اسکواش همدان بتوانیم پاسخگوی استقبال خوب خانواده‌های همدانی از این رشته ورزشی باشیم.

ربانی‌مهر با اشاره به جایگاه خوب اسکواش همدان گفت: کسب رتبه پنجم در بین تمام استان‌های کشور در ارزیابی فدراسیون اسکواش نشان می‌دهد توانستیم به خوبی در راه توسعه و رشد اسکواش استان همدان قدم برداریم.

وی افزود: در بخش همگانی نیز ساخت کورت اسکواش در پارک مردم همدان باعث شد تا این رشته ورزشی در نگاه عموم مردم قرار بگیرد و به آشنایی بیشتر همدانی‌ها با اسکواش کمک کرد.

کد خبر 6089962

دیگر خبرها

  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس