Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام «عبدالمهدی موسوی» روز جمعه در جمع خبرنگاران، افزود: انتخابات محکی برای بروز شعور سیاسی است و امروز مردم با حضور هدفمند خود در پای صندوق‌های رای نشان دادند که به بهترین شکل حامی نظام اسلامی هستند و از حق قانونی خود در پیشبرد امور کشور استفاده می‌کنند.

وی بیان داشت: ایران اسلامی امروز تمام قد به میدان آمده تا بار دیگر گرچم اقتدار را از قلب صندوق‌های رای به احتزاز درآورد و بار دیگر تمدید میثاق با امام راحل و شهدا و ارزش های نظام اسلامی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار داشت: مردم با آرای آگاهانه خود  این روز بزرگ و افتخار آمیز را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ثبت می‌کنند و راه را برای پیشبرد امور گام دوم انقلاب اسلامی مهیاخواهند کرد.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد:  حضور مردم در انتخابات سبب می‌شود که دوستان ما در سراسر عالم خوشحال و دشمنان ما که به دور از شرف و انسانیت هستند و خط و نشان می‌کشیدند ناامید و روسیاه شوند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی امروز در استان مرکزی همزمان با سایر کشور جریان دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی مشارکت انتخاباتی کمک های مردمی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی مشارکت انتخاباتی کمک های مردمی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استقبال پرشور از تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال افغانستان پس از درخشش در جام ملت‌های آسیا و همچنین کسب جواز حضور در جام جهانی فوتسال، در حضور هوادران پر شور خود، وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شدند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901664

دیگر خبرها

  • عکس| استقبال پرشور از تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • همکاری با آفریقای مرکزی در حوزه محیط زیست
  • غزه امروز دایره المعارف پرآوازه بی‌اخلاقی‌های غرب است
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت