Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@14:44:38 GMT

امروز هر رأی مردم باز کردن یک میدان مین است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۹۱۴۲

امروز هر رأی مردم باز کردن یک میدان مین است

ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات تأیید حمایت از انقلاب و ولایت و میثاق دوباره با امام شهدا و هر رأی باز کردن یک میدان مین است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی‌مجد صبح جمعه ۲۸ خردادماه در حاشیه حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر اسداباد پس از انداختن رأی خود در صندوق اظهار کرد: امروز روز حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی و امتحان بزرگ مردم ایران زمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مطرح کرد: جوانان ایران اسلامی در دوران جنگ با اختیار کامل در جبهه های جنگ برای از دفاع از ایران اسلامی پا روی مین می گذاشتند و بدنشان پاره پاره می شد تا راه عبور را برای دیگر رزمندگان باز کرده و  پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آورند.

حسینی مجد ادامه داد: اکنون تمام دشمنان ایران اسلامی خیره به حضور مردم ایران در پای صندوق های رأی هستند تا ببینند آیا هنوز ملت ایران پشتیبان آرمان ها، انقلاب و ولایت هستند یا خیر؟

وی با تأکید بر اینکه امروز هر رأی مردم باز کردن یک میدان مین است، تصریح کرد: امروز با نقش آفرینی مردم در حضور در پای صندوق های رأی روح امام راحل، شهدا، شهید سردار قاسم سلیمانی، شهید همدانی ها و قهاری ها شاد خواهند شد و این حضور برگ زرینی دیگر در تاریخ ایران اسلامی را رقم خواهد زد.

حسینی مجد با اشاره به اینکه با وجود تمام گلایه مندی ها امروز باید سنگ تمام گذاشته و نباید با صندوق قهر کرد، افزود: از همه ملت ایران عزیز و مردم دیار سیدجمال الدین اسدآبادی دعوت می کنیم با حضور پررنگ خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی زده و یأس و ناامیدی را به کام دشمنان بچشانند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی هم تصریح کرد: نظام امت حزب الله با حضور خود ثابت می کند نظام از پشتوانه محکم مردم برخوردار است و از مردم دعوت می کنم با حضور خود در پای صندوق های رأی ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل بوده و برگ زرین دیگری را به تاریخ پرافتخار ایران اسلامی بیفزایند.

فرماندار اسدآباد هم با بیان اینکه تمام تدابیر لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور ایجاد فضای ایمن بهداشتی و بدون مشکل در شعبه های انتخابات شهرستان اندیشیده شده است، گفت: مردم می توانند با خیال آسوده و بدون هیچ نگرانی و دغدغه به شعبه های اخذ رأی مراجعه کرده و با مشارکت پررنگ خود حماسه حضور دیگری از دیار سیدجمال الدین اسدآبادی را به منصه ظهور بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها انتخابات ۱۴۰۰ حضور حداکثری در انتخابات مشاركت حداكثري پای صندوق های رأی ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند