Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@18:17:27 GMT

قربانی در آستانه سرمربیگری رایکای بابل

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۹۷۷۳

قربانی در آستانه سرمربیگری رایکای بابل

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیروز قربانی مربی پیشین تیم فوتبال سایپا که در اواسط راه از این تیم جدا شد در آستانه هدایت تیم فوتبال رایکای بابل قرار دارد.

بعد از جدایی درگذشت زنده یاد نادر دست نشان شبیر لطفی دستیار وی هدایت نماینده بابل در لیگ دسته اول را بر عهده گرفت اما وی از سمت خود استعفا کرد تا مسئولان این باشگاه در تدارک انتخاب سرمربی جدید باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی تا ساعاتی دیگر نشستی را با مسئولان باشگاه رایکا در بابل برگزار خواهد کرد و در صورت توافق هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

رایکای بابل در رده چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سایپا فوتبال بابل ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟

مجتبی رجبعلی نژاد گفت: یک ساختمان ۲ طبقه در انتهای شهر گلوگاه در بخش بندپی شرقی بابل، طبقه دوم آن به علت نشت گاز دچار انفجار بسیار شدید شد.

وی اظهار داشت: قدرت این انفجار در حدی بود که کل دیواره های این ساختمان فرو ریخت، و قدرت انفجار و پرتاب اشیاع یک خودروی پراید عبوری و ساختمان های اطراف را دچار آسیب دیدگی کرد.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل با بیان این مطلب که یک خانم ۲۵ ساله براثر موج این انفجار دچار آسیب دیدگی شدید شد، خاطرنشان کرد: امدادگران اورژانس ۱۱۵ بابل این مصدوم را بلافاصله به مرکز درمانی منتقل کردند.

رجبعلی نژاد تصریح گرد: آتش نشانهای ایستگاه شماره یک بابل که به همراه آتش نشانهای بخش بندپی شرقی به محل حادثه اعزام شدند، در حال حاضر با اطفای حریق، ایمن سازی لازم را انجام دادند.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری بابل که شش بخش و ۷ شهر دارد بخش ۵۰ هزار نفری بندپی شرقی در ۳۰ کیلومتری جنوب بابل واقع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ماجرای انفجار مهیب در بابل چه بود؟
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • استفاده از الگوهای نامناسب تربیتی سبب تصرف مغزها می‌شود
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • اژه‌ای: حکومت وظایف و مسئولیت‌هایی را در قبال کارگران بر عهده دارد
  • دریا در پی طلا ساختن از مس
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!