Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گروهی از نمایندگان جمهوری خواه آمریکا به هدایت پزشک سابق کاخ سفید طی نامه‌ای خواستار انجام آزمایش سلامت ذهنی از سوی رئیس جمهور این کشور شدند.

رونی جکسون با همراهی گروهی از هم حزبی‌های جمهوری خواه خود با ارسال نامه‌ای به جو بایدن از وی خواستند تا اقدام به آزمایش سلامت ذهنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این نامه آمده است: مردم آمریکا باید به رئیس جمهور خود اعتماد کامل داشته باشند. آن‌ها شایسته اند که بدانند که وی می‌تواند وظایف رئیس دولت و فرمانده کل قوا را انجام دهد. آن‌ها شایستگی شفافیت کامل در مورد توانایی‌های ذهنی بالاترین مقام منتخب خود را دارند.

جمهوری خواهان کنگره آمریکا همچنین با یادآوری مواردی چند از ناتوانی بایدن در به خاطر آوردن اسامی افراد متذکر شدند: زوال ذهنی و فراموشی بایدن طی هجده ماه گذشته آشکارتر شده است.

اقدام جمهوری خواهان کنگره آمریکا در واقع ادامه پروژه دونالد ترامپ برای زیر سوال بردن توانایی‌های ذهنی جو بایدن است، که از مدت‌ها پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا بر روی آن متمرکز بود. رئیس جمهور سابق آمریکا بار‌ها و بار‌ها بایدن را به ناتوانی ذهنی متهم کرده و معتقد است او به همین دلیل نمی‌تواند شایسته عهده داری ریاست جمهوری آمریکا باشد. ترامپ در دوره ریاست جمهوری خود به کرات خواستار انجام آزمایش زوال عقلی از سوی بایدن شده بود.

بایدن، که به اشتباهات مکرر لفظی شناخته شده است، چندی پیش در جریان مصاحبه‌ای با شبکه ان بی سی هنگام صحبت کردن درباره معاون خود و برنامه هایش به جای استفاده از واژه «شوهر»، درباره همسر کاملا هریس از لفظ «زن» برای او استفاده کرد.
این نخستین باری نیست که بایدن در سخنرانی‌های خود دچار این اشتباه لفظی می‌شود که این امر به گمانه زنی‌ها در خصوص عدم سلامت ذهنی او دامن می‌زند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جو بایدن دونالد ترامپ جمهوری خواهان کنگره زوال عقلی سلامت ذهنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تلفنی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر گفتگو کرد. در این تماس تلفنی دو طرف درباره آخرین تحولات غزه و اراضی اشغالی فلسطین و تلاش‌های دو کشور برای برقراری توافق آتش بس فوری و دائمی در غزه با یکدیگر رایزنی کردند.

بنا بر این گزارش، رئیس جمهور آمریکا و امیر قطر همچنین در این گفت وگوی تلفنی روابط راهبردی دو کشور و راه‌های حمایت و تقویت آن و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

جزئیات بیشتری از این گفت وگوی تلفنی گزارش نشده است.

پیش از این نیز وزیران خارجه آمریکا و قطر در ریاض با هم دیدار و درباره آخرین تحولات غزه و منطقه با یکدیگر گفتگو کرده بودند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم