Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم مردم با حضوری بالا دولتی مقتدر تشکیل دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، امیرحسین قاضی زاده هاشمی ظهر امروز در حاشیه حضور در حرم رضوی برای اخذ رای اظهار داشت: امیدوارم امروز مردم با حضور قوی خود در پای صندوق رای به یک انتخاب با آگاهی بالاتر و یک انتخاب با مدیریت قوی‌تر کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدوارم یک دولت مقتدر شکل بگیرد و براساس فرمایش رهبری برای دولت یک ضرورت است و رئیس جمهور اگر یک رئیس جمهور قوی باشد و یک دولت قدرتمند شکل بگیرد بهتر می‌تواند مشکلات مردم را حل کند و این نیاز به مشارکت مردم دارد و امیدواریم مردم تاریخ ساز شده و وضعیت مطلوبی را رقم بزنند.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است

 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ امین میرزا زاده ملی پوش کشتی کشورمان در حاشیه مراسم انتخاب برترین های ورزش ایران با نام قهرمان ایران به خبرنگار ما گفت: این مراسم با همت رسانه ملی برگزار شد و رای مردم برای همه ورزشکاران قابل احترام است .

قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی ایران و جهان در مورد شرایط آمادگی خود و وضعیت این وزن در چرخه انتخابی گفت: در سنگین وزن خوشبختانه من انتخاب شده ام و تکلیف روشن است و امیدوارم بتوانم تمرینات خوبی را تا شروع المپیک انجام دهم و با کسب مدال مردم کشورم را خوشحال کنم.

وی در مورد رقبای قدرتمند خود در این وزن گفت: در این وزن 2 کشتی گیر قدرتمند داریم یکی لوپز که در جهان شناخته شده است و اهل کوبا است و دیگری رضا کایالپ از ترکیه که بنده معتقدم هیج کاری غیر ممکن نیست و در المپیک با آمادگی کامل با هدف کسب مدال به میدان می روم.

دیگر خبرها

  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها