Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@04:13:22 GMT

حضور حداکثری امروز، دشمن را مایوس می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۰۰۴۲

حضور حداکثری امروز، دشمن را مایوس می‌کند

فلاح در پاسخ به این سوال که حضور مردم را چگونه می بینید، گفت: بسیار عالی است مردم دیار کریمان همیشه پای این انقلاب بوده و هستند و همیشه به فرمان ولی خود لبیک گفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان ضمن حضور در ساعات اولیه در شعبه اخذ رأی بیت الزهرا در گفتگو با راه آرمان با بیان اینکه انتخابات جلوه زیبا و حضور حداکثری است، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم امروز مردم ایران انتخابات ریاست جمهوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حضور حداکثری تداوم راه امام راحل، مقام معظم رهبری و تداوم راه حاج قاسم و شهدا است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به فرمایشات حضرت آقا که فرمودند؛ «انتخابات یک روز است اما اثر آن سالیان سال است»، افزود: انتخابات ریاست جمهوری امنیت و آینده ایران را تضمین می کند به هر حال مردم در تصمیم گیری و تصمیم سازی این نظام دخیل هستند و نقش دارند.

فلاح عنوان کرد: ما هم به عنوان جمعیت هلال احمر استان کرمان همیشه دوشادوش مردم در همه صحنه ها حضور داشته و باعث آرامش مردم بودیم هم خودم در انتخابات شرکت کردم و هم نمایندگی ولی فقیه و هم اینکه از خانواده بزرگ هلال احمر دعوت می کنم که در انتخابات شرکت کنند.

وی بیان کرد: یکی از نشانه های ولایتمداری که حضرت آقا باز تاکید دارند حضور در انتخابات است که دشمن را مایوس می کند و دشمن همیشه مایوس شده و این اتفاق نیز امروز رخ خواهد داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: مردم کرمان روی اسم حاج قاسم تعصب دارند و در تشییع این سردار نشان دادند که ولایتمدار هستند و در انقلابی که خود بوجود آوردند و توسط مقام معظم رهبری مدیریت می شود حضور حداکثری را به جهانیان نشان خواهند داد.

فلاح در پاسخ به این سوال که حضور مردم را چگونه می بینید، اذعان کرد:  بسیار عالی است مردم دیار کریمان همیشه پای این انقلاب بوده و هستند و همیشه به فرمان ولی خود لبیک گفته اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان کرمان حضور حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است

آفتاب‌‌نیوز :

محمد رضا غیرتی شامگاه چهارشنبه  افزود: ۵۶ خانوار این روستا در خوابگاه‌های دانش آموزی شهر آبیز اسکان داده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی سد‌ها در حال سرریز شدن است عنوان کرد: زیرساخت‌های جاده‌ای در محور‌های مختلف از جمله حاجی آباد به سمت مهمانشهر دچار آسیب شده است.

فرماندار شهرستان زیرکوه با اشاره به آبگرفتگی برخی از روستا‌ها نیز گفت: این آبگرفتگی‌ها به دام روستاییان و اراضی کشاورزی خسارت وارد کرده است.

وی بیان کرد: همچنین برخی از منازل روستایی هم دچار آبگرفتگی شده که نیرو‌های هلال احمر در حال تخلیه آب هستند.

غیرتی گفت: اینک اسکان اضطراری در سطح روستا‌ها نداشته ایم، ولی نیرو‌های هلال احمر آمادگی لازم دارند.

وی تاکید کرد:راه‌های حاجی آباد به مهمان‌شهر بسته، نیرو‌های امنیتی مستقر شده اند و اجازه تردد نمی‌دهند.

بارندگی‌های شدیدی امروز نقاط مختلف استان خراسان جنوبی را در برگرفته و تمامی نیرو‌های امداد و نجات در آماده باش کامل هستند.

هواشناسی خراسان جنوبی امروز هشدار سطح نارنجی صادر و پیش بینی کرده که بارندگی‌ها تا جمعه ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل