Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:22:22 GMT

مشکل احراز هویت در شعب اخذ رای لرستان برطرف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۰۳۳۲

مشکل احراز هویت در شعب اخذ رای لرستان برطرف شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی امروز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی مرکز لرستان با اشاره به اینکه در لرستان قریب ۳۴ هزار نفر رأی اولی داریم، اظهار داشت: در مجموع یک میلیون و ۵۰۱ هزار و ۹۶۴ نفر واجد شرایط رأی دادن در استان هستند.

وی با بیان اینکه تمام تمهید مقدمات از ماه‌های گذشته به ویژه طی دو هفته اخیر انجام شده است، تصریح کرد: در دقایق اولیه رأی گیری مسائل فنی ایجاد شد و مشکلاتی در احراز هویت بود که برطرف شد و الان هیچ مشکلی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات لرستان با تاکید بر اینکه سایر دستورات بهداشتی قبلاً صادر شده است و به هر حال کنترل می‌شود، افزود: باید از مردم عزیز بسیار تشکر کنیم، با توجه به گرمی هوا و آفتاب سوزان به شعب اخذ رأی آمدند.

ثمینی با اشاره به اینکه در شعبات اخذ رأی که بازدید کردیم ازدحام جمعیت زیاد است، گفت: ضمن تشکر از مردم عزیز خواهش می‌کنیم در طول روز برنامه ریزی کنند و بیایند تا باعث ازدحام در پایان شب نشود.

کد خبر 5237887

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود ثمینی استانداری لرستان انتخابات 1400 ستاد انتخابات لرستان انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی عکس استانها گرگان بوشهر انتخابات انتخابات ریاست جمهوری رای گیری آمار کرونا اردبیل شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند