Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ۲۱ خود از اعلام آمادگی تمامی شعب جهت اخذ رأی از کلیه واجدین شرایط، با رعایت نکات بهداشتی خبر داد و اعلام کرد: همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی، ماسک، خودکار شخصی و نیز رعایت نکات بهداشتی در هنگام مراجعه به شعب اخذ رای ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این اطلاعیه، بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ستاد انتخابات کشور
اطلاعیه شماره ۲۱
به آگاهی هم میهنان عزیز می‌رساند، نظر به برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور و اولین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» «آستانه ¬ی اشرفیه»؛ «تفرش، آشتیان و فراهان»؛ «گچساران و باشت»؛ «بهار و کبودرآهنگ» و دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه‌های انتخابیه «تهران، ساری، مشهد وقم» تمامی شعب آماده اخذ رأی از کلیه واجدین شرایط، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا می‌باشد.

لازم به ذکر است همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی یا شماره ملی، ماسک، خودکار شخصی و نیز رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هنگام مراجعه به شعب اخذ رای ضروری است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین اهمال‌کنندگان و ساختارشکنان تفاوت قائل شوند
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند