Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال متعلق به دربار سعودی در جدیدترین خبرسازی خود، خط ایجاد شبهه در انتخابات ایران را آغاز کرده و میزان مشارکت مردم را حدود ۳۰ درصد برآورد کرده است.

آنچه این شبکه سعودی به دنبال آن است، پررنگ کردن خط تحریم و پایین نشان دادن میزان مشارکت پای صندوق‌های رای است.

این خبرسازی شبکه سعودی درحالیست که گزارش‌ها و تصاویر منتشر شده از شعب مختلف در تهران و دیگر شهرستان‌ها، حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حضور به قدری بود که بسیاری از تحلیل‌گران داخلی و خارجی را نیز غافلگیر کرده است.

خط تحریم انتخابات از هفته ها قبل توسط رسانه‌های خارجی و ضد انقلاب ازجمله اینترنشنال، بی بی سی، من و تو و... آغاز شده و برخی گروه‌های برانداز و افراد خارجی و بعضا داخلی نیز همین خط را دنبال کردند اما آنچه از گزارش‌های مستند از ساعات ابتدایی رای گیری می توان فهمید، چیزی خلاف همه این تلاش‌هاست.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: انتخابات ایران ایران اینترنشنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 تحویل جنگنده‌های سوخو 35 به ایران که سطح بازدارندگی و توان دفاعی ایران را به شدت ارتقاء می‌بخشد، موضوعی است که روس‌ها از آن به شکل علنی دفاع می‌کند. در همین زمینه دفاعیات کارشناس روس در شبکه سعودی الحدث را می‌بینید که تمام قد از تحویل این جنگنده‌های مدرن به ایران دفاع می‌کند و درباره مباحث مطرح شده درباره برنامه هسته‌ای ایران نیز می‌پرسد که چرا کسی درباره برنامه هسته‌ای اسرائیل، پاکستان و هند چیزی نمی‌گوید؟ این ویدیوی فوق العاده را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • شبکه دوسیما هک شده است؟
  • (تصاویر) گزارش رسانه خارجی از قنات‌های تاریخی یزد