Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله سبحانی با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی پایه‌هایی دارد که یکی از پایه‌ها، مشارکت مردم در انتخابات است گفت:حضور مردم در پای صندوق های رای، نشان از علاقه‌مندی به نظام و پایداری نظام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سبحانی امروز با حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ودومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، رای خود را به صندوق سیار شماره 162 انداخت انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم پای صندوق های رأی گفت: انتخابات در شکوفایی کشور نقش بسزایی دارد.

این مرجع تقلید افزود: حضور مردم در پای صندوق های رای، نشان از علاقه‌مندی به نظام و پایداری نظام است.

وی تصریح کرد: مصالح ایجاب می‌کند کسانی که علاقه‌مند هستند و نظم مملکت را خواهان هستند، در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

آیت الله سبحانی با اشاره بر دو پایه مصالح کشور و حفظ نظام اسلامی، گفت: امیدوارم همه مردم و علاقه‌مند به نظام با حضور در پای صندوق‌های رای، در انتخابات شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات پای صندوق های رای حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات، اضافه کرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده‌ است.

مشارکت 47درصدی مردم لرستان در انتخابات + جزئیات

استاندار لرستان عنوان کرد: فرآیند آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز این استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های لازم برای انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای لرستان تدارک‌ دیده شده‌ است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پرشور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه