Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظریف با اشاره به اینکه صندوق رای بهترین مکان برای تعیین سرنوشت، آینده فرزندان و مسیر کشور است، گفت: اگر ناراحتی داریم، مشکلی و کمبودی هست به سهم خودم نسبت به همه این کمبود‌ها شرمنده هستم و عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در شعبه اخذ رای آنتالیای ترکیه رای خود را به صندوق انداخت و در ادامه پس از انداختن رای خود با بیان اینکه حق تعیین سرنوشت مهم‌ترین حقوقی است که مردم ما با انقلاب به دست آوردند، گفت: جمهوریت رضوان یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ناراحتی داریم، مشکلی و کمبودی هست به سهم خودم نسبت به همه این کمبود‌ها شرمنده هستم و عذرخواهی می‌کنم، اما باز هم ضرورت دارد که در تعیین سرنوشت خودمان مشارکت کنیم.

 

وی بر این نکته تاکید داشت که صندوق رای بهترین مکان برای تعیین سرنوشت، آینده فرزندان و مسیر کشور است، گفت: امیدوارم این کار با علاقه توسط همه هموطنان انجام شود که همیشه اشتباه پیشگویان سیاسی را ثابت کرده اند و این بار هم این موضوع را ثابت کنند.

 

ظریف درباره اقدامات وزارت خارجه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: در وزارت خارجه به سهم خودمان تمام تلاش مان را کردیم که در هرجا که امروز اجازه داده است، شعبه اخذ رای داشته باشیم تا مردم بتوانند با مشارکت فعال حق خودشان را در رای دادن اعمال کنند.

 

وی با اشاره به اجازه ندادن کانادا برای رای گیری در این کشور، اظهار کرد: البته در کانادا به دلیل مقابله دولت این کشور علی رغم تلاش ما این امکان فراهم نشد، دولت کانادا باید به ایرانیان مقیم کانادا پاسخگو باشد که چرا اجازه نداد که حق شان را انجام دهند اما در سایر جاها به خوبی این اقدام صورت گرفت و امیدواریم که نتیجه خوب آن را مردم ببینند.

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری ظریف انتخابات تعیین سرنوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نهضت ملی مسکن و تامین زمین برای جوانی جمعیت حداکثر تا یک ماه دیگر در شهرها و روستاهای شهرستان کیار تعیین تکلیف خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد غلامعلی حیدری امروز در شورای اداری بخش ناغان شهرستان کیار گفت: ما به منظور بررسی مشکلات، تغییر رویکرد دادیم و از شهرستان به بخش آمدیم و آنها را بررسی می‌کنیم تا مشکلات را شناسایی و راه حلی برای آنها پیدا کنیم تا بتوان به اجرای پروژه‌ها سرعت بخشید. 

وی مطرح کرد: نهضت ملی مسکن و تامین زمین برای جوانی جمعیت باید با سرعت، حداکثر یک ماه چه در شهر و چه در روستاهای کیار تعیین تکلیف شود. طرح هادی شهرستان کیار و ورودی شهر ناغان نیز باید ظرف یک ماه تعیین تکلیف شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جاده شلمزار_ناغان و کارون 4، در اولویت برنامه‌های استان قرار گرفته و منابع آن تامین شده است و باید به سرعت انجام شود،  زیرا یکی از مطالبات دیرینه مردم است. 

وی بیان داشت: قیر مجانی برای طرح هادی اختصاص یافت، عوارض هم مستقیم به حساب دهیاری‌ها و شهرداران واریز می‌شود که این تغییرات بسیار ارزشمند است. بنیاد مسکن با هم‌افزایی دهیاری‌ها طرح هادی روستاها، بهسازی و آسفالت را سرعت دهند.

حیدری مطرح کرد: در سفر اول رئیس جمهور به استان چهارمحال بختیاری 50 میلیارد تومان اعتبار برای پمپاژ کشاورزی ناغان دیده شد که می‌تواند در قطب کشاورزی این منطقه تحول ایجاد کند، آب منطقه‌ای هم باید مابقی اعتبارات پمپاژ کشاورزی ناغان را پیگیری کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین با اعتبارات محرومیت زدایی خوبی که استان دارد و همکاری ارتش، روستاهایی که آب ندارند را باید آبرسانی کرد تا تامین آب پایدار برای روستاها صورت گیرد.

وی بیان داشت: جهاد کشاورزی باید دامداری، توسعه گلخانه‌ای و بخش کشاورزی را در ناغان تسریع کند و آبیاری نوین را در دستور کار قرار دهد. منابع طبیعی باید روی کاشت درختان در این منطقه مانور دهد و برای توسعه کشاورزی و دامداری به مجوزها سرعت ببخشد.

حیدری خاطرنشان کرد: باید روی نوسازی مدارس نیز توجه ویژه داشت و با اعتباراتی که به استان تخصیص پیدا می کند، نوسازی مدارس را انجام داد.

وی یادآور شد: راهداری باید در روکش جاده‌ها و ترمیم آنها و حل مسئله پل روبه‌روی بیمارستان بر سرعت خود بیفزاید.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر توسعه شهرک صنعتی، گفت: باید مشکلات توسعه شهرک صنعتی و معدن برطرف و تامین آب شهرک صنعتی انجام شود. تسهیلات لازم نیز باید در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد تا جهش خوبی در زمینه صنعت صورت گیرد و موجب اشتغال زایی شود.

وی مطرح کرد: ورزش برای ایجاد نشاط و مقابله با آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است و باید توسعه لازم ورزشی را در شهرستان کیار و در بخش ناغان جدی گرفت. با توجه به اینکه جمعیت عشایری در شهرستان کیار وجود دارد باید به ایل‌راه‌ها رسیدگی کرد. مجوزهای گردشگری و بوم گردی که در مسیر ترانزیتی این منطقه وجود دارد، صادر شود. 

حیدری در پایان با تاکید بر جهاد تبیین توسط مسئولان خاطرنشان کرد: تلاش دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در دل مردم است که باید تمام مسئولان، در حوزه کاری خود و اقداماتی که انجام شده است، اطلاع رسانی لازم را داشته باشند که البته در این راه نشست با رسانه‌ها و فضای مجازی هم ارزشمند است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • سرنوشت رژیم اشغالگر صهیونیستی بعد از تنبیه در عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد