Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از «لزکو» فرانسه، در میان کشورهای آفریقایی، جمهوری دموکراتیک کنگو ، نامیبیا و اوگاندا به ویژه بیشترین میزان تاثیرپذیری را داشته‌اند. سازمان جهانی بهداشت خواستار افزایش واکسن برای قاره آفریقاست.

«ماتشیدیسو موئتی - Matshidiso Moeti» مدیر سازمان جهانی بهداشت برای آفریقا شرایط کنونی ابتلا به کرونا در این قاره را نگران کننده خوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنگو، نامیبیا و اوگاندا بیشترین موارد هفتگی ابتلا از زمان آغاز همه‌گیری تاکنون را ثبت کرده‌اند.

آفریقای جنوبی با موج سوم کرونا روبرو است. از روز چهارشنبه گذشته بیش از ۱۳ هزار مورد جدید ابتلا به کووید – ۱۹ در این کشور ثبت شده که بیشترین میزان در طول ۲۴ ساعت در طول ۵ ماه گذشته است.

طبق گزارش موسسه ملی بیماری‌های واگیر، در مجموع، حدود ۱.۸ میلیون مورد ابتلا به کرونا در آفریقای جنوبی ثبت شده که بیشترین میزان ابتلا در سراسر قاره سیاه است.

به گفته مقام های بهداشتی، همچنین ۵۸ هزار مورد فوتی ناشی از کرونا در آفریقای جنوبی ثبت شده است.

تاکنون نزدیک به ۵ میلیون و ۱۸۰ هزار نفر در سراسر قاره آفریقا به کرونا مبتلا شده‌اند. در مجموع بیش از ۱۳۶ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند که بر اساس آمار پس از آفریقای جنوبی، مغرب، تونس، مصر، اتیوپی و لیبی بیشترین میزان ابتلا را داشته‌اند.

پس از آفریقای جنوبی، مصر با ۱۵ هزار و ۷۶۰ مورد و تونس با ۱۳ هزار و ۷۹۲ فوتی بیشترین تلفات ناشی از ابتلا به کرونا را به خود اختصاص داده‌اند.

برچسب‌ها کرونا قاره آفریقا آفریقای جنوبی سازمان جهانی بهداشت جمهوری دموکراتیک کنگو پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا قاره آفریقا آفریقای جنوبی کرونا قاره آفریقا آفریقای جنوبی سازمان جهانی بهداشت جمهوری دموکراتیک کنگو بیشترین میزان آفریقای جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان در گفتگو با خبرنگار صدا وسیمای استان افزود: سال گذشته یک‌میلیون و ۳۵۹ هزار تن سیمان در خراسان جنوبی تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش داشته است.

آریافر افزود: سال ۱۴۰۲ نیز یک میلیون ۲۷۱ هزار تن سیمان در دو کارخانه سیمان قاین و باقران تولید شد.


وی گفت: در کارخانه‌های سیمان استان تاکنون برای حدود ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.


مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان افزود: سیمان استان علاوه بر تأمین نیاز داخل، به کشور افغانستان نیز صادر می‌شود.


آریافر افزود: سال گذشته ۵۰۲ هزار تن سیمان به ارزش ۱۵ میلیون دلار صادر شده است.


همچنین در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه خراسان جنوبی، واحد کارگری سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان معرفی شد.


در این جشنواره از شرکت سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان تقدیر شد.تولید سیمان در خراسان جنوبی ۷ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • ‏توسعه روابط با کشورهای آفریقایی از اولویت‌های سفر به گامبیا است
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • ضرورت توسعه حمل ونقل هوایی و دریایی میان ایران و قاره آفریقا
  • روایت امام جمعه تهران از حمله سپاه به اسرائیل
  • شهید مطهری نیم قرن در راه اعتلای علمی جامعه اسلامی قلم زد
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا