Web Analytics Made Easy - Statcounter

 قدرت الله شمیرانی روز جمعه به خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: حضور پر شور مردم پای صندوق های رای از ابتدای صبح  در این شهرستان قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه در شرایط حساس کشور که هجمه‌های مختلفی از طرف دشمنان وارد می‌شود، افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی برای خنثی سازی این توطئه‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری چهارباغ  ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی در بعد سیاسی دستاوردهای فراوانی به دنبال داشته است که از جمله آن استقرار یک نظام اسلامی بر پایه مردم‌سالاری دینی، استقلال سیاسی پایدار، افزایش کنشگری احزاب سیاسی و فعالیت‌های نهادهای مدنی و مشارکت مردم درتعیین سرنوشت در قالب انتخابات های مختلف است. 

استان البرز دارای هفت شهرستان  و جمعیتی حدود سه میلیون نفر است که یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

یک هزار و ۱۱۴شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری امروز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری می کنند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ چهارباغ کرج پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ چهارباغ کرج انتخابات ۱۴۰۰ چهارباغ کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق