Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضازاده گفت: اولین دستاورد شکوه و عظمت مردم عزیز ایران در پای صندوق رأی، امنیت تضمینی برای کشور است زیرا دشمن بعد از دی ماه ۹۸ و شهادت حاج قاسم حس می کند انسجام ملی از بین رفته و می تواند به راحتی علیه امنیت ملی ما کاری انجام دهد.

حجت الاسلام حبیب رضازاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، درباره اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: اولین دستاورد شکوه و عظمت مردم عزیز ایران در پای صندوق رأی، امنیت تضمینی برای کشور عزیزمان است زیرا دشمن بعد از دی ماه 98 و شهادت حاج قاسم حس می کند انسجام ملی از بین رفته و می تواند به راحتی علیه امنیت ملی ما کاری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

امام جمعه ریگان افزود: اگر ما در انتخابات شرکت نکنیم باز هم دشمن این بو را استشمام می کند که انسجام ملی در ایران وجود ندارد و دوباره برای امنیت کشور مشکل ایجاد می کند لذا این اولین مقوله ای است که دستاورد انتخابات پرشکوه و باعظمت ملت ایران است.

 

وی اظهار کرد: دومین مورد این است که اگر رأی ندهیم، مشارکت پایین می آید و وقتی مشارکت پایین بیاید مطمئن باشیم که تحریم ها اضافه می شود زیرا دشمن به صراحت علت تحریم ها را نارضایتی ملت نسبت به حکومت بیان می کند.

 

امام جمعه ریگان ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار تلویزیونی با مردم فرمودند که «تمام غرب دارد خودش را می کشد که مردم مشارکت کمی داشته باشند» که اگر چنین شد دشمن خود را پیروز میدان می داند و قطعاً تحریم ها را بیشتر می کند.

 

وی گفت: به طور مثال بعد از فتنه 88 که بعضی ها آب به آسیاب دشمن ریخته بودند و شعار آن ها شعار غرب و آمریکا بود، قطعنامه 1929 تصویب شد آن هم دقیقاً بعد از فتنه 88؛ بعد از اینکه ملت ایران روی صحنه آمدند و ایران استقامت کرد، در همان زمان آمریکا عقب نشینی کرد و اوباما در مصر، ایران را به عنوان قدرت جهانی قبول کرد.

 

حجت الاسلام رضازاده در خصوص انتخاب اصلح، توضیح داد: اگر بخواهیم اصلح را تعریف کنیم بهترین تعریف اصلح را ولی امر مسلمین جهان کرده و او{اصلح} کسی است که دشمن روی مسئله انتخاب او عقب نشینی می کند و می ترسد.

 

حجت الاسلام رضازاده با اشاره به آیه 120 سوره توبه که می فرماید « ... هیچ قدمی در جایی که کفار را خشمگین کند ننهند و هیچ دستبردی به دشمنان نرسانند جز آنکه در مقابل هر یک از این رنج و آلام عمل صالحی در نامه اعمالشان نوشته شود و ...»، گفت: اصلح، کسی است که دشمن از آن فراری است و بیشترین تخریب را برای او انجام می دهد چون طبق آیه شریفه قرآن است که می فرماید «استکبار ستیزی نشانه اول انسان اصلح است».

 

وی بیان کرد: دوم اینکه به افراد و ظرفیت هایی که در ایران عزیزمان هست چشم بدوزد؛ ما در ایران پزشکان بسیار متخصص و متبحر، دانشمندان بسیار بزرگ، مهندسین و معلمان بسیار موفقی داریم و خودمان سندهای بالادستی فوق العاده مهمی مانند قرآن و روایات اهل بیت عصمت و طهارت داریم و نمی تواند سند پوسیده غربی به عنوان یک سند درست و حسابی برای ما کار کند پس ظرفیت های داخلی مورد توجه باشد.

 

امام جمعه ریگان افزود: بنابراین اصلح کسی است که به ظرفیت داخلی کشور توجه کند نه اینکه به ظرفیت های بیرون از کشور چشم بدوزد.

 

وی ادامه داد: سومین نکته اینکه تعریف اصلح در زبان مقام معظم رهبری کسی است که جوان حزب اللهی یعنی دارای تفکر جوانی باشد؛ وقتی صحبت از حاج قاسم عزیز شد، حضرت آقا فرمودند«تا مادامی که حاج قاسم بود، ایشان در این سمت باقی می ماند» علت آن هم همین تفکر جوانی است که او را به عنوان یک فرمانده شجاع، حزب اللهی و ... معرفی می کند.

 

حجت الاسلام رضازاده اظهار کرد: چهارمین مسئله این است که انسان با ایمان و با خدایی باشد زیرا اگر انسان بی خدا و بی ایمانی باشد کشور را به تاراج می برد و کشور را به ثمن بخس به دشمنان می فروشد.

 

وی در پاسخ به این سئوال که برای انتخاب اصلح به جای توجه به شعارها و کلی گویی ها باید به چه چیزی توجه کنیم؟ خاطرنشان کرد: در مسئله شناخت اصلح، مردم را باید به سمت و سوی عملکرد و رزومه عملی کاندیداتوری ریاست جمهوری دعوت کنیم.

 

امام جمعه ریگان گفت: الحمدلله فضای مجازی در اختیار داریم و تلویزیون هم مناظره ها را نشان داد و برنامه های افراد در سایت های آن ها گذاشته شده و کارنامه هر فردی از کاندیداها جلوی چشم و روی مردم به خصوص جوانان است.

 

وی افزود: افرادی که می خواهند اصلح را انتخاب کنند، به رزومه افراد و عملکرد دوران مسئولیت آن ها در قبل از کاندیداتوری دقت کنند؛ اگر عملکرد انقلابی و مردمی است؛ این فرد، فرد موفقی است.

 

حجت الاسلام رضازاده بیان کرد: حضرت آقا فرمودند «تا مادامی که ما جهادی عمل کردیم، توانستیم موفق شویم و وقتی که جهادی عمل نکردیم و نشستیم و میدانی عمل نکردیم، ضربه را خودمان خوردیم» پس مقوله اول برای شناخت اصلح این است نه به شعار بلکه به رزومه کاری جهادی انقلابی آن ها نگاه کنیم.

 

وی اظهار کرد: دوم اینکه اگر می خواهیم به شعار توجه نکنیم باید دید فرد این شعار و برنامه ای که داده را قبل از کاندیداتوری عمل می کرده یا نه فقط وعده پوشالی بوده است.

 

امام جمعه ریگان خاطرنشان کرد: به عنوان مثال یک فردی کاندیدای یک روستا شد و وقتی 4 یا 8 سال شورای روستا بوده و دهیار انتخاب کرده اول قول و وعده و شعار داده بود که من از اول روستا تا مسجد روستا را آسفالت می کنم؛ خب این جلوی چشم مردم است؛ آیا این فرد که مسئولیت شورای روستایی را به عهده داشته و گفته مثلاً من ۱۰۰ روزه مشکل آسفالت روستا را حل می کنم آیا این وعده را عملی کرده یا نه فقط شعار پوشالی بوده است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه به نظر حقیر حزب و حزب گرایی دیگر جواب نمی دهد و نخواهد داد زیرا مردم از حزب و حزب گرایی خسته شدند؛ بیان کرد: مردم دنبال یک تفکر جهادی حزب اللهی هستند که رزومه درست و حسابی در پرونده کارشان هست سر دولت بیاید نه فلان رنگ، حزب و تفکر؛ این را باید توجه کنیم که تفکر لیبرال غربی مورد لحاظ مردم نیست و سند پوسیده fatf غربی مورد توجه مردم نیست.

 

حجت الاسلام رضازاده خاطرنشان کرد: معیشت مردم دچار اشکال و گرفتاری شده و اگر از مردم سئوال کنید می بینید که اقتصاد آن ها دچار شبهه و گرفتاری شده لذا بهترین معیار برای انتخاب اصلح از نظر بنده، نه حزب گرایی است بلکه کسی است که بتواند برای این مردم کار و مشکلات مردم را حل کند و مردم را از این گرفتاری های اقتصادی که به وجود آمده نجات دهد.

 

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۲۸ خرداد امام جمعه ریگان مشارکت حداکثری حجت الاسلام رضازاده امام جمعه ریگان حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسن البغدادی در نشست تجلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق که سالن همایش‌های شهید احمدی روشن دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به توقف روند عادی سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی گفت: اگر عملیات طوفان الاقصی نبود، اهداف اسرائیل و حامیانش در زمینه عادی سازی روابط محقق می‌شد.

وی با اشاره به درگیری‌های اخیر حزب الله لبنان با رژیم غاصب صهیونیستی گفت: سران کشور‌های غربی حامی اسرائیل بدانند هنوز حزب الله وارد جنگ نشده و صرفا این تحرکات و اقداماتش یک بازی و (شوخی) است نه جنگ!

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه اصلی‌ترین و بهترین موشک‌های حزب الله در انبار آماده شلیک است و هنوز وارد میدان نشده گفت: در عین حال این را هم باید در نظر گرفت که پاسخ اخیر ایران در عملیات وعده صادق نیز بیشتر جنبه تادیب داشت و شروعی برای جنگ نبود.

وی گفت: گستره حمله پهپادی و موشکی ایران، از نظر سیاسی دارای پیام‌های فراوانی بود که معادلات آمریکا و غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی را تغییر داد.

شیخ حسن البغدادی با اشاره به اتفاقات اخیر در اصفهان، به فرافکنی‌های رسانه‌های عربی در این خصوص اشاره کرد و گفت: در حالی رسانه‌های عربی از حمله گسترده موشکی به اصفهان خبر می‌دادند و تیترهایشان را می‌زدند که خود اسرائیل تاکید میکرد من حمله موشکی به ایران نکرده ام!

وی با بیان اینکه محور مقاومت همچنان محکم و استوار، هیچ ترسی از مقابله با رژیم غاصب صهونیستی ندارد گفت: در راه مقابله با اقدامات و فعالیت‌های این رژیم کودک کش بر اساس تکلیف عمل خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی بر عظمت جهان اسلام افزود
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی