Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به همین منظور برای ۲ هزار و ۷۹۵ نفر ناظر بهداشتی سر صندوق، جلسه آموزشی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرده‌ایم و این افراد گواهی ضمن خدمت نیز دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: لزوم عدم استفاده از آب سردکن‌ها و وسایل مشترک مثل خودکار در شعبات اخذ رأی مورد تاکید است، در محل‌های اخذ رأی توصیه می‌شود هر فرد با خود، خودکار همراه داشته باشد و هر کس از بطری آب مخصوص خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده با بیان اینکه هماهنگی لازم با فرمانداری‌ها صورت گرفته که مردم را به شعبه‌هایی که خلوت تر هستند و ازدحام کمتری دارند هدایت کنند، گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت، از ۱۷ شهرستان این استان، ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی است و همچنان شهرستانی با وضعیت قرمز در استان نداریم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان‌های ارومیه، خوی، میاندوآب، مهاباد، بوکان، ماکو، سلماس، نقده و شاهین دژ وضعیت نارنجی کرونایی دارند، اضافه کرد: همچنین شهرستان‌های اشنویه، تکاب، پیرانشهر و سردشت در جنوب و پلدشت، شوط ، چایپاره و چالدران در شمال آذربایجان غربی در وضع زرد کرونایی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اعلام هشدار جدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اظهار کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفرهای غیرضروری در شهرهای زرد و نارنجی از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.

آقازاده خاطرنشان کرد: شهروندان همچنین ضمن حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند تا مشکلی در خصوص سلامتی شهروندان و ابتلای آنان به کرونا ایجاد نشود.

تاکنون نزدیک به ۱۸۰ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و نزدیک به چهار هزار و ۷۰۰ نفر نیز جان خود را بر اثر بیماری کووید ۱۹ از دست داده‌اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جواد آقازاده دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی انتخابات 1400 جواد آقازاده دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان چالدران در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: سه طرح بهداشتی و درمانی نیز که مربوط به مصوبات سفر اول استاندار آذربایجان‌غربی بوده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: هر سه پروژه خانه بهداشت روستای مخور، مرکز ویژه جامع سلامت شهر سیه‌چشمه و مرکز فوریت‌های پزشکی سیه‌چشمه از مصوبات سفر دوم استاندار آذربایجان‌غربی هستند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مجموعاً ۲۷۰ میلیارد ریالی قرارداد منعقد شده برای احداث این پروژه‌ها بوده که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص نقدی انجام گرفته است.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: از جمله پروژه‌هایی که در شهرستان چالدران و در حوزه بهداشت و درمان جهت بهره‌برداری آماده شده دو پروژه از مصوبات سفر اول استاندار به چالدران شامل خانه‌های بهداشت روستاهای سازاغل و مادلو است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در این راستا بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چی بولاقی بوده که در آینده نزدیک با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیاردریالی مورد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران نیز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و ۴۰ باب خانه بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین شهرستان چالدران در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 750554

دیگر خبرها

  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی
  • بارش باران بهاری در شهرستان پلدشت
  • برگزاری آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم