Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان نهادهای فعال مسجدی نیز در کنار سایر اقشار و گروه‌ها از نخستین ساعات امروز پای صندوق‌های رای حضور یافتند و آراءشان را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، چهره های مسجدی نیز همچون دیگر اقشار و گروه ها از نخستین ساعات امروز (جمعه، 28 خرداد) به منظور تعیین سرنوشت چهار ساله کشور پای صندوق های رای رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه در ادامه می آید مروری است بر حضور برخی از این چهره ها.

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی» از حضور خود در شعبه در شعبه هنرمندان واقع در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) مشهد مقدس در ساعات ابتدایی آغاز رای گیری خبر داد و گفت: با این اینکه در نخستین ساعات شروع رای گیری در شعبه حضور یافتم اما خوشبختانه مشارکت مردم بالا و شور و شوق برای رای دادن در آنها نمایان بود.

 

 

 

 

 

رئیس ستاد فهما بیان کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید: «إِنَّا هَدَيْنَاهُ السَّبِيلَ إِمَّا شَاكِرًا وَإِمَّا كَفُورًا» یعنی راه نشان داده شده برخی شاکر هستند و برخی کفران می کنند، نظام مقدس جمهوری اسلامی از نعمات الهی است و ما مثل ماهیان در دریا شاید قدر این نعمت بزرگ را ندانیم!

 

وی تاکید کرد: بنابر سنت قرآنی اگر شکرگذار نعمت ها باشیم خداوندآن نعمت را برای ما استمرار می دهد، امروز شکر بر نعمت جمهوری اسلامی که استمرار آن را تضمین می کند، شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است. البته مردم ما فهمیم و فرهیخته هستند و در همه این 42 سال ثابت کرده اند که در همه انتخابات ها و بحران ها در میدان بوده اند.

 

حجت الاسلام ارزانی در پایان گفت: امروز هم نفر به نفر پای صندوق آمده و منتخبان اصلح را هم در ریاست جمهوری، هم خبرنگان رهبری و  هم شورای شهر انتخاب می کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین «ناصر میرمحمدیان» نیز با بیان اینکه رای خود را همراه با خانواده در مسجد دانشگاه صنعتی شریف به صندوق انداخته است، ابراز کرد: خدا را شکر با اینکه ساعات آغازین انتخابات بود، اما استقبال و حضور مردم بالا بود و برای رای دادن شور و شوق داشتند.

 

 

 

 

مدیرعامل بنیاد هدایت با اشاره به حضور گسترده مسجدی ها در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، بیان کرد: طرح «از ندبه تا حماسه» به منظور مشارکت گسترده مسجدی ها در انتخابات پس از شرکت در مراسم دعای ندبه به مساجد سراسر کشور پیشنهاد شد که خوشبختانه استقبال خوبی از آن صورت گرفته و مسجدی ها بعد از دعای ندبه به طور جمعی در انتخابات شرکت کرده اند.

 

وی درباره ضرورت های شرکت در انتخابات بیان کرد: از نگاه قرآنی، این حقِ رای امانتی الهی است و باید خدا را شاکر باشیم که در زمانه ای زندگی می کنیم که از حق رای برخوردار هستیم در حالی که بسیاری از مسلمانان در کشورهای همسایه ما چنین حقی را ندارند! از منظر عقلی نیز، کنش فعال بسیار موثرتر از کنش منفلانه است.

 

حجت الاسلام میرمحمدیان ادامه داد: رای ما در کنار انتخابی که می کنیم این پیام را دارد که ما پذیرفته ایم که تغییر در کشور را از طریق روش های مسالمت آمیز انجام دهیم چون اگر ما این روش را به کار نگیریم دیگرانی با روش های غیرمسالمت آمیز و حتی هجوم و حمله به میدان می آیند تا امنیت و آرامش ما را بر هم بزنند. البته کاری از پیش نمی برند اما آزار می رسانند نظیر حمله های تروریستی به مجلس.

 

این گزارش در حال تکمیل شدن است

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجدی ها انتخابات ریاست جمهوری فعالیت های مسجدی حجت الاسلام پای صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل

به گزارش همشهری آنلاین احمد محمودزاده گفت: آن چیزی که در آموزش و پرورش مهم است محیط کلاس، معلم و دانش‌آموز است و ما پیگیر این هستیم که معلمان حضور ثمربخشی در کلاس‌های درس داشته باشند.

وی افزود: در بازنگری قانون در رویکردهای حمایتی و نظارت بر مدارس غیردولتی، نگاه ویژه‌ای به معلمان مدارس غیردولتی داشته‌ایم. سال‌ها در حق این معلمان اجحاف شده بود و نوعا معلمان در قالب قانون کار، مانند کارگر بودند در حالی که معلم کارگر نیست و بخشی از حضور معلم در کلاس درس و بخشی در محیط‌های یادگیری است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش کردیم ۴۴ ساعت معلمان کاهش یابد و در مجموع به ۳۰ ساعت رسیدیم و این موضوع ابلاغ شده است. بنابراین از امسال معلمان مدارس غیردولتی ۳۰ ساعت کار می‌کنند و با این ساعات فعالیت نیز بیمه آن‌ها کامل خواهد بود.

کد خبر 848925 برچسب‌ها خبر مهم معلمان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد | انتخابات در این ۸ حوزه تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است