Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:21:22 GMT

بیش از سه هزار گزارش دریافت کرده‌ایم/ مشارکت خوب است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۷۷۵

بیش از سه هزار گزارش دریافت کرده‌ایم/ مشارکت خوب است

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی کدخدایی ظهر امروز با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران، گفت: ما از صبح گزارش هایی درباره تاخیر در شروع برخی شعب داشتیم که البته با پیگیری های ما در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات بسیاری از مشکلات حل شده است و در حال حاضر مشکل خاصی نداریم.

وی بیان کرد: هنوز نمی توانیم نسبت به بحث مصرف تعرفه ها صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: از طریق سامانه «مردم ناظر» بیش از سه هزار گزارش دریافت کردیم و عمده آنها مربوط به تاخیر در شروع اخذ رأی گیری است که آن‌ هم مربوط به دستگاه های احراز هویت بوده که در حال حاضر مشکل حل شده است.

کدخدایی اظهار داشت: تاکنون مشارکت خوبی را ملاحظه می‌کنیم، با توجه به آماری که از صندوق ها داریم و انشاءالله در ادامه روز هم بهتر خواهد شد.

تکمیل می شود...

کد خبر 5238039 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: عباسعلی کدخدایی شورای نگهبان جشن انتخابات انتخابات 1400 انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری شورای نگهبان ریاست جمهوری علیرضا زاکانی ستاد انتخابات کشور جشن انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی وزارت کشور مجلس شورای اسلامی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سعید خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.

به گزارش ایسنا، عباس عابدی درخصوص واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.

عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • سایت پاویون ایران در شصتمین بینال هنر ونیز راه‌اندازی شد
  • معرفی هنرمندان ایرانی در شصتمین دوسالانه هنر ونیز