Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:01:08 GMT

پویش انتخاب ما، عزت ایران از رادیو فرهنگ‌

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۷۸۲

پویش انتخاب ما، عزت ایران از رادیو فرهنگ‌

میثم کطاییان مدیر پخش رادیو فرهنگ در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص این پویش گفت:پویش «انتخاب ما عزت ایران» با هدف تشویق مردم به حضور پرشور در انتخابات و برگزیدن گزینه اصلح به همت رادیو فرهنگ راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد:برگزاری انتخابات در ایران نماد عینی از مردم‌سالاری و تعیین سرنوشت کشور توسط خود مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور ملت پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح که بتواند با پشتوانه قوی مردمی دولتی مقتدر را تشکیل بدهد لازمه عبور از مشکلات است؛ بنابراین صحنه انتخابات بسیار تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز خواهد بود و اقوام مختلف ایران و خرده فرهنگ‌ها برای داشتن کشوری مقتدر همه و همه پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و‌نمایش حضور آن‌ها در رادیو فرهنگ با پویش انتخاب ما، عزت ایران به نمایش در می‌آید.

مدیر پخش و‌نطارت رادیو فرهنگ بیان کرد:بیان اهمیت انتخاب گزینه اصلح، تشویق اطرافیان به حضور در این میدان مهم و حضور حداکثری از اهداف این پویش است.

وی تصریح کرد:تصاویر مردم عزیز از حضور پای صندوق‌های رأی در از رادیو نمای شبکه به نمایش گذاشته می‌شود ،علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند تصاویر حضور خود ،خانواده‌و،دوستان در انتخابات و کنار صندوق‌های  رای گیری را برای ما  ارسال کنند.تصاویر ارسالی با نام افراد در رادیو نمای این شبکه نمایش داده می‌شود.

کطاییان خاطرنشان کرد:رادیو فرهنگ با هدف افزایش شورو نشاط سیاسی و بالا بردن میزان مشارکت مردم در انتخابات با توجه به مأموریتی که دارد، ویژه برنامه‌هایی را در این‌بازه زمانی ویژه انتخابات تولید و پخش کرده و برای امروز جمعه ۲۸ خرداد در روز انتخابات هم برنامه «برگ برنده» بسیج تمام امکانات پخش رادیو فرهنگ و گروه‌های برنامه ساز از نخستین لحظات شروع رای گیری تا پایان رای گیری روایتگر شور و شعور اجتماعی در این روز مهم و سرنوشت ساز خواهد بودو ارتباط با گزارشگران مراکز استانی و رصد خبرگزاری‌های خارجی، بازتاب انتخابات ریاست جمهوری در مطبوعات خارجی و ارتباط با گزارشگران خارج از کشور برای شرکت ایرانی‌های مقیم کشور و میزبانی از تحلیلگران سیاسی از بخش‌های مهم برنامه «برگ برنده» است.

گفتنی است؛سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همراه با ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز روز جمعه ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رسانه ملی انتخابات ریاست جمهوری رادیو فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مراسم که به معرفی برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ اختصاص دارد، همزمان از شبکه سه سیما نیز پخش می‌شود.
آقای عمادالدین اعرابی مدیر روابط عمومی شبکه ورزش سیما با حضور در استدیوی شبکه خبر گفت: امشب مراسم اختتامیه قهرمان ایران­ در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود، جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال که شبکه ورزش بانی برگزاری این جشنواره است.
وی افزود: یک فرایندی در انتخاب نامزدهاست که باعث شده که تمام ارگان‌ها و نهاد‌های ورزشی کشور همراه این جشنواره باشند و یک اتفاق خوب را از نظر اعتباری رقم زنند و باید گفت که مشارکت بالای ۵ میلیونی مردم، برای انتخاب برترین ورزشکار سال در عناوین مختلف ستودنی بود.
وی ادامه داد: این مراسم را شبکه ورزش به صورت زنده پوشش می‌دهد، همچنین شبکه سه سیما بخش‌هایی از این مراسم را پخش می‌کند و شبکه خبر ۲ این مراسم را به صورت زنده پخش می‌کند.
امشب در مراسم اختتامیه، همه عزیزان هستند، رسانه ملی که بانی است، شبکه ورزش، وزیر ورزش، ریاست کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌ها، قهرمان‌ها و نامزد‌ها چه کسانی که رای آوردند و برنده شدند قطعا تقدیر می‌شوند و جوایزشان اهدا می‌شود و­ سایرنامزد‌ها هم هستند، اصحاب رسانه­ و خانواده ورزش که یک اجماع بسیار بزرگی دارد در این جشنواره­ که بانی آن شبکه ورزش است.
اعرابی در خصوص برگزاری جشنواره که در روز‌های پایانی سال قبل برگزار شد، گفت: این جشنواره در چند روز پایانی سال آغاز شد و تا ایام نوروز و همین چند روز گذشته هم­ ادامه داشت و تمام نامزد‌ها کسانی که امکان حضور داشتند (بالای ۹۰ درصد) در برنامه حضور پیدا کردند، مربیان، مسئولان فدراسیون‌ها حضور داشتند و یک تعاملی با بیننده‌ها ایجاد شد­ و شرکت کنندگان کد خود را اعلام کردند و­ از مردم رای گرفتند و این باعث شد که برترین ورزشکار سال مشخص شود.
اعرابی افزود: ما یک سری عناوین داریم که عناوین مردمی است و حتی یک رای هم جابجا نمی‌شود و بر اساس آرای مردم و تعداد آرایی که ثبت شده برترین ورزشکار مرد و زن و. انتخاب و­ اعلام می‌شود، یک سری عناوین داریم که اعلام ­شده عناوینی هست که انتخاب جشنواره هست و از آنها تقدیر می‌شود مثل برترین فدراسیون، ­ آنها هم انتخاب جشنواره هست یعنی تحریریه جشنواره و دبیر جشنواره بانی شده، اما خود همین به واسطه خواص ورزش هست که مشارکت کردند و آنها را انتخاب کردند؛ اما عناوین مردمی که عناوین اصلی نامیده می‌شوند، تمام این عناوین به صورت کاملا شفاف با آرای مردم و بدون هیچ دخل و تصرفی اعلام می‌شوند و امشب در این مراسم هم حضور دارند مراسمی که بخش‌های متنوعی دارد و یکی از محور‌ها و بخش‌های اصلی این جشنواره همین انتخاب نامزدها­ است.
وی در پایان گفت: مراسم­ حدود سه ساعت است یعنی از­ ساعت ۱۹ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک