Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هوشنگ بازوند» روز جمعه در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه به خبرنگار ایرنا، افزود: علاوه بر انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر استان کرمانشاه در دیگر نقاط استان نیز بخش اعظمی از روند برگزاری انتخابات در سطح استان همچون روند احراز هویت به صورت کامل الکترونیک برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: تاکنون هیچ مشکلی در زمینه برگزاری انتخابات الکترونیک در سطح شهر کرمانشاه و دیگر نقاط استان گزارش نشده است و به نظر می‌رسد تا پایان ساعت رای گیری مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه توضیح داد: با این حال تمهیدات لازم به منظور رای گیری از مردم به صورت بروز مشکل برای سیستم رای‌گیری الکترونیکی نیز ایجاد شده است تا مردم بتوانند با خیال راحت به داوطلبان مورد نظر خود رای دهد.

بازوند همچنین در رابطه با احتمال قطعی برق در شعب اخذ رای گفت: بر اساس تصمیمی که روز گذشته در ستاد انتخابات استان گرفته شد به هیچ عنوان امروز قطعی برق در استان نخواهیم داشت تا مشکلی در روند اخذ ایجاد نشود.

وی با تاکید بر اهمیت حضور پرشور در انتخابات گفت: مردم با یک ساعت حضور خود پای صندوق های رای هزار و ۴۶۰ روز سرنوشت کشور و شهر خود را رقم می زنند.

سیزدهمین دوره  انتخابات ریاسیت جمهوری و ششمین دوره شهر و روستا امروز جمعه ۲۸ خرداد در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم