Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه هیچ‌وقت ما نباید با صندوق رای قهر کنیم هیچ وقت نباید ناامید شویم،‌ گفت: ما تا الان در ۴۰ سال گذشته آنچه که به دست آورده‌ایم، از صندوق‌های رای بوده است و لذا حضور گسترده مردم علامت بسیار خوبی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور امروز پس از انداختن رای خود در صندوق آرا در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز روز بسیار مهمی برای ۴ سال آینده کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود مردم عزیزمان بیش از گذشته در این شرایط حساس داخلی و خارجی برای حضور گسترده تر در پای صندوق‌های رای احساس مسئولیت کنند.

واعظی تاکید کرد: قطعاً مردم عزیزمان بدانند که این کشور متعلق به خودشان است و خودشان باید برای آینده و توسعه کشور و برای صلح آینده کشور خودشان تصمیم بگیرند.

وی تصریح کرد: ما دموکراسی را از ۴۰ سال پیش شروع کردیم و گام به گام پیش می رویم و ممکن است نقص هایی داشته باشد اما هیچ وقت ما نباید با صندوق رای قهر کنیم هیچ وقت نباید از صندوق رای ناامید شویم ما تا الان در ۴۰ سال گذشته آنچه که به دست آورده‌ایم از صندوق های رای بوده است و لذا من فکر می‌کنم حضور گسترده مردم علامت بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم علامت خوبی از نظر داخلی است، اذعان داشت: به این معنا که انسجام و وحدت داخلی حفظ می شود و کسی که رییس جمهور می شود بیشتر احساس مسئولیت می کند و برای ما مشکلات تلاش بیشتری را می کند. حمایت مردم اقتدار و همبستگی ما را نشان می‌دهد که در این شرایط مهم است.

وی ادامه داد: دشمنانی مانند رژیم صهیونیستی و آمریکا داریم که حضور گسترده مردم توطئه‌های انان را خنثی می کند.

واعظی گفت: خوشبین هستم به اینکه بعد از انتخابات بسیاری از مسایل که در سه سال گذشته به دلیل جنگ اقتصادی و فشار حداکثری بوده رفع می‌شود. مذاکرات وین نتایج خوبی داشته است و مذاکرات به خوبی در حال انجام است بعد از انتخابات موضوعات مهم بین المللی حل خواهد شد و مردم آینده بهتر از نظر رفاه و اداره کشور خواهند داشت.

رییس دفتر رییس جمهور تصریح کرد: آخرین تماسی که ما از وین داشتیم این بود که گام های خوبی در این چند روز گذشته برداشته شده و کشور های ۵+۱واروپا و چین مصمم هستند و مسیولانشان مصاحبه کردند و گفته اند با توجه به گام های که برداشته شده امیدوارند آنچه که باقی مانده هم بر طرف شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واعظی صندوق رای انتخابات 1400 حضور گسترده مردم رییس جمهور هیچ وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: موج گسترده بارش‌ها را در همدان با فعالیت سامانه جدید بارشی در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود.

محمدحسن باقری شکیب افزود: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش‌های گسترده تری را در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود و به طور کلی سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

او تصریح کرد: تغییرات دمایی محسوسی تا پایان هفته نداریم و هوای خنک روزانه در استان ماندگار است.

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • پدری در فهرست فروش، عقل‌مان را از دست نداده‌ایم!
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود