Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@03:40:24 GMT

۱۷۶ شعبه اخذ رأی در اسفراین مستقر است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۲۱۱۲

۱۷۶ شعبه اخذ رأی در اسفراین مستقر است

فرماندار شهرستان اسفراین گفت: ۱۷۶ شعبه اخذ رأی در اسفراین مستقر است که ۶۲ شعبه شهری و ۱۱۴ شعبه روستایی و از این تعداد، ۱۱۹ شعبه ثابت و ۵۷ شعبه سیار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «مهدی کرامتی» با بیان اینکه شعب سیار برای بیماران در بیمارستان ها در نظر گرفته شده است، افزود: ۲۴ شعبه به تعداد شعب اخذ رای شهرستان به دلیل شرایط کرونایی افروده شده که دو شعبه ویژه بیماران‌کرونایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار اسفراین گفت: نیروهای بازرسی به عنوان رابطین بهداشت در شعب فعال هستند و تیم های بازرسی جداگانه ای بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت دارند و مردم هیچ دغدغه ای برای حضور در شعب اخذ رای نداشته باشند.

 

کرامتی افزود: ۱۷۶ شعبه اخذ رای در شهرستان مستقر شده که ۶۲ شعبه شهری و ۱۱۴ شعبه روستایی و از این تعداد شعب ۱۱۹ شعبه ثابت و ۵۷ شعبه سیار است.

 

رییس ستاد انتخابات شهرستان اسفراین گفت: ۹۹هزار و ۷۲۶ نفر در شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۴۹ هزار و ۷۵۱ نفر معادل ۴۹ درصد را مردان و ۴۹هزار  و ۹۷۵ نفر حدود ۵۱ درصد واجدین شرایط را زنان تشکیل می دهند.

 

فرماندار شهرستان اسفراین تأکید کرد: تمامی الزامات بهداشتی و زیرساختی در شعب اخذ رای در شرایط کرونایی تامین شده تا زمان انتظار مردم برای رای دادن در شعب اخذ رای به حداقل برسد.

 

در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در خراسان شمالی، ۲۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در تکاپو هستند تا مردم در هزار و ۲۰۳ شعبه اخذ رأی با رعایت پروتکل های بهداشتی، حضور یافته و سرنوشت خود را رقم بزنند.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مهدی کرامتی انتخابات شعب اخذ رای شعبه اخذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه

رئوف برهانی مدیر آموزش و پرورش اشنویه گفت: هم‌اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان در حال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد ۲ مدرسه به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر شده و در حوزه آموزش و پرورش این شهرستان هزینه شده است.

برهانی در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • شرایط برگزاری انتخابات درخوسف برقرار است
  • پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رای در رامهرمز و رامشیر
  • پیش‌بینی ۸۲۰ شعبه اخذ رای در ۵ شهرستان شیراز
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان