Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بازار ارز در هفته‌ای که گذشت دستخوش تغییراتی بود و در واقع نوسان قیمت دلار اندکی بیش از هفته گذشته رقم خورد که از 23 هزار و 600 تومانی با اندکی رفت و برگشت نهایت به حدود 24 هزار و 300 تومان رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا ، بررسی شش روز فعالیت بازار ارز در هفته چهارم خردادماه نشان می دهد، نرخ خرید و فروش دلار آمریکا و یورو با نوسانات زیادی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح روز شنبه اولین قیمت دلار در بازار آزاد و سامانه سنا کاهشی اعلام و اولین قیمت معاملاتی دلار در بازار آزاد 23 هزار 600 تومان گزارش شد.
نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا که پایان معاملات روز پنج‌شنبه هفته گذشته 23 هزار و 608 تومان بود نیز صبح شنبه 22 خرداد ماه 23 هزار و 335 تومان اعلام شد. قیمت یورو نیز در این سامانه 28 هزار و 90 تومان ثبت شد. در پایان روز شنبه اما قیمت دلار در بازار آزاد، 23 هزار و 775 تومان‌ معامله شد و قیمت یورو هم که نسبت به روز پنج‌شنبه هفته قبل از خود کاهش یافت به 28 هزار و 87 تومان رسید.
صبح روز یک‌شنبه 23 خرداد، اولین قیمت معاملاتی دلار در بازار آزاد با افزایش همراه بود و 23 هزار 950 تومان گزارش شد اما ساعاتی بعد مرز 24 هزار تومان را رد کرد و روی رقم 24 هزار و 103 تومان ایستاد. قیمت یورو در بازار آزاد نیز نسبت به روز قبل، افزایش یافت و با رقم 28 هزار و 535 تومان معامله شد. در سامانه سنا نیز قیمت دلار 23 هزار و 500 تومان و یورو 28 هزار و 542 تومان اعلام شده بود.
در سومین روز هفته، دلار نتوانست خود را بالای مرز حساس 24 هزار تومانی نگه دارد و با رقم 23 هزار و 973 تومان‌ معامله شد. قیمت یورو در بازار آزاد دوشنبه 24 خرداد نیز نسبت به یکشنبه کاهش یافت و در رقم 28 هزار و 483 تومان معامله شد. در این روز، نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا نیز 23 هزار و 574 تومان و قیمت یورو 28 هزار و 482 تومان اعلام شد.
در حالی روز یکشنبه دلار رشد قابل توجه 350 تومانی را تجربه کرد و پا به کانال 24 هزار تومانی گذاشت که این اتفاق موجب شد که انتظارات افزایشی تازه‌ای در بازار پس از 2 افت متوالی ایجاد شود. اما در نهایت افت روز دوشنبه موجب شد که این انتظارات بار دیگر کمرنگ‌تر شوند.
25 خرداد سه شنبه اما بار دیگر دلار پا به کانال 24 هزار تومانی گذاشت و با نرخ 24 هزار و 100 تومان‌ معامله شد. قیمت یورو در بازار آزاد سه شنبه اما کاهش یافت و در رقم 29 هزار و 150 تومان معامله شد. دلار در سامانه سنا 23 هزار و 578 تومان و یورو نیز 28 هزار و 305 تومان قیمت خورد.
و اما دلار چهارشنبه 26 خرداد با احتیاط عقب‌نشینی کرد و قیمت آن در بازار آزاد به 24 هزار تومان کاهش یافت. یورو نیز با رشد 50تومانی به 29200تومان رسید. همچنین قیمت دلار در سامانه سنا 23 هزار و 633 تومان و یورو 28 هزار و 305 تومان اعلام شد.
در آخرین روز معاملات این هفته، قیمت دلار در بازار آزاد با اندکی افزایش به 24300 و یورو با افت به 29150تومان رسید. همچنین قیمت فروش دلار در سامانه سنا 23 هزار و 627 تومان و یورو نیز 28 هزار و 672 تومان اعلام شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دلار در بازار آزاد تومان اعلام شد سامانه سنا قیمت دلار تومان و یورو تومان رسید هزار تومان معامله شد کاهش یافت قیمت یورو یورو نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاهش قیمت ها در بازار طلا و ارز درحالی ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله می شود.

سیرنزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز و با کاهش تنش ها در منطقه ادامه دار شد.فعالان بازار ارز می گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته های قبل است.

بازاری‌ها می گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899492

دیگر خبرها

  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • بورس تغییر جهت داد
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار