Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کره شمالی بر نیاز به آمادگی برای گفت وگو و در عین حال رویارویی با دولت آمریکا تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - رسانه‌های دولتی کره شمالی، چند روز پس از اینکه آمریکا و برخی دیگر کشور‌ها از پیونگ یانگ خواستند برنامه هسته‌ای خود را کنار بگذارد و به مذاکرات بازگردد، «کیم جونگ اون»، رییس کره شمالی، دستور داد که دولتش آمادگی کامل را برای رویارویی با دولت بایدن، داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «سی ان بی سی»، «کیم جونگ اون»، در جریان جلسه حزب حاکم در پیونگ یانگ ضمن توضیح گام‌هایی که این کشور باید در پاسخ به سیاست دولت آمریکا اتخاذ کند، این دستور را صادر کرد.

رییس کره شمالی بر نیاز به آمادگی برای گفت‎وگو و در عین حال رویارویی، به ویژه برای آمادگی کامل برای رویارویی با دولت بایدن تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: بی اعتمادی به قول و قرارداد‌های آمریکا هشدار کره شمالی درباره توسعه برنامه موشکی کره جنوبی

به گفته وی، «چنین آمادگی برای حفاظت از حیثیت کره شمالی و منافع آن برای توسعه مستقل و تضمین قابل اطمینان محیط صلح آمیز و همچنین امنیت کشور، لازم است.»

در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، «کیم جونگ اون» و «دونالد ترامپ»، رییس جمهور پیشین آمریکا جلساتی را درباره موضوعات هسته‌ای کره شمالی برگزار کردند اما سرانجام مذاکرات هسته‌ای آن‌ها پس از آنکه «ترامپ» درخواست‌های «اون» را مبنی بر لغو گسترده تحریم‌ها در قبال کاهش بخشی از توانایی هسته‌ای کره شمالی رد کرد، پایان یافت.


انتهای پیام/

برچسب ها: کره شمالی کیم جونگ اون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کره شمالی کره شمالی کیم جونگ اون کیم جونگ اون کره شمالی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا

 شریفی، رئیس دانشگاه بین‌المللی قم اعلام کرد که در‌های دانشگاه قم، به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام، برروی تمامی اعضای هیئت علمی و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر امریکا و حامیان آزادی قدس شریف، باز است.

این اساتید و دانشجویان می‌توانند با هجرت به ایران اسلامی، پایتخت دفاع از مظلومان و ستمدیدگان عالم، تدریس و تحصیل خود را در این دانشگاه ادامه دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی