Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه موقت تبریز با بیان این‌که باید دشمنان مایوس را با حضور پرشور در انتخابات مایوس تر کنیم، گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای عامل اقتدار کشور و خنثی سازی تمام اهداف دشمنان است.

آیت الله سید محمدتقی آل هاشم بعد از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت در انتخابات عمل به وظیفه شرعی ملی و دینی بوده و به مردم نشان می دهیم که در هر شرایطی پشتیبان ولایت فقیه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که شرکت در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است، افزود: حضور ما در پای صندوق رای موجب خشنودی امام زمان(عج)، رهبر انقلاب اسلامی و ناامیدی و یاس دشمنان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که دشمن درصدد کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، در برابر این امر وظیفه همه ما اطاعت امر رهبری و حضوری آگاهانه، هوشمندانه و حداکثری در انتخابات است.

آیت االله آل هاشم گفت: مردم عزیز شهر تبریز با شور و هیجان بیشتر در همان ساعات اولیه انتخابات به پای صندوق رای آمده‌اند و شاهد حضور پررنگ مردم از اولین ساعات آغاز رای گیری انتخابات است. همچنین بنده کسانی را که در دوره‌های پیشین در انتخابات حضور فعال داشته و در حال حاضر در بین ما نیستند نیز یاد کردم.

وی با بیان این‌که شرکت در انتخابات همانند نماز و روزه واجب است، گفت: خوشبختانه شهر ما شهر مذهبی است و شاهدیم که مردم برای حفظ استقلال کشور، با شور و شوق در انتخابات شرکت می‌کنند.

امام جمعه موقت تبریز با بیان این‌که شرکت در انتخابات نشانگر وحدت مردم و محبت به اهل بیت است، متذکر شد: شرکت در انتخابات حامل پیامی است که همه پیشیبان ولایت فقیه بوده و از فرامین مقام معظم رهبری اطاعت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات رياست جمهوري امام جمعه موقت تبریز شرکت در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077200 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت