Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:44:39 GMT

اخذ رای شورای شهر کرمانشاه در ۴۵۸ شعبه در حال انجام است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۳۰۰۸

اخذ رای شورای شهر کرمانشاه در ۴۵۸ شعبه در حال انجام است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ایمانی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که در ستاد انتخابات کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: فرایند اخذ رأی در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی تنها در شهر کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک و در سایر شهرستان‌های این استان به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فرایند انتخابات ریاست جمهوری، افزود: از ۲۵ فرایند رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری ۲۳ فرایند آن به صورت الکترونیکی و ۲ فرایند شامل احراز هویت رأی دهندگان و شمارش آرا به صورت نیمه الکترونیک انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اولین تجربه برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت الکترونیک در شهرهای جوانرود، کنگاور و اسلام آبادغرب در انتخابات سال ۱۳۹۶، بیان کرد: در این انتخابات نتایج به فاصله یک ساعت بعد از اتمام رأی گیری مشخص شد.

ایمانی گفت: از تعداد یک هزار و ۴۹۲ شعبه اخذ رأی مستقر در سطح این استان، تنها در ۴۵۸ شعبه مستقر در شهر کرمانشاه فرایند اخذ رأی برای انتخابات شورای اسلامی شهر به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون تمام شعب اخذ رأی در کرمانشاه به سامانه متصل هستند، ادامه داد: در اوایل صبح اختلال‌های جزئی در شبکه وجود دارد که خوشبختانه در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شد و تا این لحظه مشکلی گزارش نشده است.

وی به مزایای برگزار شدن انتخابات به صورت الکترونیکی اشاره کرد و گفت: شفافیت، سرعت شمارش آرا و صحت اطلاعات از جمله مزایای برگزاری به روش الکترونیکی انتخابات است.

ایمانی با بیان اینکه انتخابات این دوره تنها در شهر کرمانشاه به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، دلیل آن را محدودیت منابع و تجهیزات عنوان و تصریح کرد: نتایج انتخابات شورای شهر کرمانشاه بلافاصله پس از اتمام زمان انتخابات مشخص می‌شود اما به دلیل طی شدن فرایند اعلام نتایج و ملاحظات قانونی ممکن است تا صبح روز بعد زمان ببرد.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه تاکید کرد: به دلیل اهمیت شمارش و اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در شعب اخذ رأی اولویت دارد.

کد خبر 5238178

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 کرمانشاه احراز هویت دستگاه احراز هویت انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا کرمانشاه عکس استانها سیدابراهیم رئیسی گرگان بوشهر انتخابات رای گیری ایلام انتخابات ریاست جمهوری اردبیل آمار کرونا صورت الکترونیک شهر کرمانشاه اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران