Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:00:40 GMT

امام جمعه کاشان: رقابت انتخابات به رفاقت تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۳۳۴۹

امام جمعه کاشان: رقابت انتخابات به رفاقت تبدیل شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره رییس‌ جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر در کاشان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امروز نعمت حضور برای تعیین سرنوشت کشور عزیزمان ایران پای صندوق‌های رای با نهایت آمادگی و استقبال ملت شریف ایران در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی جای شکرگذاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: اقدام رهبری به حق نشان دهنده فراست، ذکاوت، هوشمندی و مصداق متوسمین  (تیزهوشان) در آیه ۷۵ سوره حجر «إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِلْمُتَوَسِّمِینَ» است.

امام جمعه کاشان انتخابات را گامی بلند برای انتخاب رییس جمهوری و تعیین سرنوشت کشور اسلامی با حضور گسترده مردم از آغازین لحظه‌های انجام این وظیفه شرعی و عقلی دانست و افزود: انتخابات مطالبه رهبری، امام امت و شهدا با حضور حداکثری و انتخاب اصلح است.

آیت‌الله سلیمانی ۲۸ خرداد را روز سرنوشت‌ساز امت اسلامی عنوان و اضافه کرد: انتخابات را با احساس وظیفه هر چه بیشتر بر انجام این تکلیف باید به سرانجام برسانیم.

وی با یادآوری اینکه اگر امروز روز رقابت است فردا باید روز رفاقت، محبت و صمیمیت بین ملت ایران باشد، خاطر نشان کرد: در انتخاب اعضای شورا و رای برای انتخابات رییس جمهوری نباید اجازه دهیم رقابت‌های شورایی و رییس جمهوری به نوعی انجام شود که فردا شکاف و انشقاق ایجاد شود بلکه باید رقابت امروز را به رفاقت، همبستگی و و وحدت ملی فردا در جامعه تبدیل کرد.

انتخابات رییس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸۱ شعبه اخذ رای شهرستان کاشان برگزار می‌شود و در این شعبه‌ها ۲۶۳ صندوق ثابت مستقر است؛ همچنین ۱۸ صندوق سیار نیز در سرتاسر شهرستان کاشان برای انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هفت امروز جمعه آغاز شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ وحدت ملی امام جمعه کاشان مقام معظم رهبری کاشان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ وحدت ملی امام جمعه کاشان انتخابات ۱۴۰۰ وحدت ملی امام جمعه کاشان مقام معظم رهبری کاشان رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی پیش از ظهر دوشنبه در همایش کارگری در کارخانه روغن کشی ورامین طی سخنانی اظهار کرد: خوشبختانه کارخانه روغن کشی ورامین دارای قدمت کهن است و روغن ورامین امروز نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانی مطرح است.

وی افزود: قشر کارگر در دین اسلام قشر ارزشمندی است به طوری که نبی مکرم اسلام (ص) دستان کارگر را می‌بوسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به جنگ اقتصادی کنونی ادامه داد: امروز هر کارخانه در کشور یک سنگر مهم است و باید به کارگران و تولیدکنندگان برای پیروزی در این جنگ اقتصادی توجه کنیم.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام وابستگی کشور به حوزه نفت بود اما امروز بسیاری از تولیدات و محصولات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران صادر می‌شود که مایه مباهات است.

محمودی تاکید کرد: امروز برخی محصولات ورامین نظیر روغن این شهرستان به برخی کشورهای دنیا نظیر سوریه و ونزوئلا صادر می‌شود و باید ظرفیت‌های بالقوه دیار ۱۵ خرداد با همت تولیدکنندگان و کارگران و حمایت مسئولان بالفعل شود.

امام جمعه موقت ورامین در پایان با اشاره به تحولات منطقه گفت: ایران در گذشته به وضعی دچار شده بود که سیم خاردار را هم وارد می‌کرد اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت و اقتدار ایران اسلامی به جایی رسید که جمهوری اسلامی، قلب رژیم صهیونیستی را نشانه گرفت و موجب عزت آزادیخواهان جهان شد.

کد خبر 6091930

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است