Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مرکزی یزد اظهار داشت: امروز روز انتخابات، روز تعیین سرنوشت چهار سال آینده ملت ایران و روز جشن سیاسی است و در این روز بر اساس فرموده خدا در قرآن کریم؛ هر قدمی که موجب بغض و کینه کفار شود، نزد پروردگار عمل صالح ثبت می‌شود و انتخابات از همین باب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرسی، ملاک شایستگی را سه محور مهم دانست و گفت: در عرصه شوراها سه محور مهم مردمداری، دینداری و توجه به انقلاب بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: در سال‌های گذشته به دلیل بی‌توجهی به مردم و توجه صرف به فرمول‌های ریاضی و شهرسازی، زمین در یزد بسیار گران شده و گاهی مشاهده می‌کنیم که حتی در نقاط محروم کمتر از ۵ میلیون تومان هم زمین پیدا نمی‌شود و در برخی نقاط زمین بالای ۴۰ میلیون تومان است.

وی گفت: این موضوع به دلیل غفلت از مردم بوده و اگر امروز می‌بینیم جوان‌ها از خانه‌سازی و ازدواج مایوس هستند به دلیل همین فرمول‌های ریاضی است که ما می‌خواهیم به صورت صرفا آکادمیک شهر را اداره و مدیریت کنیم.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه روز پس از انتخابات باید روز رفاقت و توجه به یکدیگر باشد، تصریح کرد: نامزدها و ستادهای عرصه ریاست جمهوری و شوراها باید فردا را روز رفاقت و به فراموش سپردن گذشته رقابتی بدانند و صرفا برای رضای خدا و خدمت به مردم تلاش کنند.

مدرسی، پذیرش قانون در مورد رای آورندگان را بسیار مهم دانست و افزود: کسانی که رای آورده‌اند چه در مسند ریاست جمهوری و چه در مسند شوراهای شهر و روستا، نماینده همه مردم هستند و باید به این موضوع توجه داشته باشند.

وی، پذیرش نتیجه انتخابات را حق الناس دانست و گفت: همه باید به قانون تمکین کنند و انتخابات را عرصه بروز بی اخلاقی‌ها نکنند.

کد خبر 5238231

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد خطبه های نماز جمعه انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا کرمانشاه عکس استانها سیدابراهیم رئیسی گرگان بوشهر انتخابات رای گیری ایلام انتخابات ریاست جمهوری آمار کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، روح الله زارع خورمیزی به مناسبت هفته زمین پاک گفت: وجود ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی و ضایعات مختلف واحد‌های صنعتی در کنار انواع پسماندها، وضعیت بسیار نامناسبی و غیر بهداشتی را در شهرستان ایجاد کرده است.


وی فرهنگ سازی و همراهی ادارات را از مهمترین ماموریت‌های این اداره حفظ محیط و زمین پاک عنوان کرد.


رییس اداره حفاظت محیط زیست مهریز ادامه داد: به رغم اینکه طرح مدیریت پسماند در شهرستان مصوب شده ولی هنوز در عمل شاهد اجرای آن نیستیم و این یکی از مشکلات اصلی است.


زارع گفت: حمل و دفن زباله در گودی که به همین منظور در شهرستان وجود دارد اصلا به هیچ وجه مناسب و پذیرفته نیست.


وی تصریح کرد: مدیریت نخاله و پسماند یکی از مطالبات مردم برای حفظ محیط سالم زندگی است که امیدواریم در شهرستان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان