Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: مردم و عوامل اجرایی در شعب اخذ رای در کنار حساسیت در گزینش فرد اصلح و ادای تکلیف سیاسی از پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی غافل نشده‌اند و بازرسان بهداشتی و انتخاباتی از روند رای‌گیری رضایت دارند.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده در جریان بازدید از شعب اخذ رای مستقر در دبیرستان حاج تقوی نژاد اراک، افزود: گزارش‌ها بیانگر آن است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در صندوق‌های اخذ رای استان مناسب است و کوچکترین مشکلی در تامین مواد ضدعفونی در این صندوق‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  کمبود احتمالی مواد ضدعفونی کننده، ماسک و مواد لازم بهداشتی در صندوق‌های اخذ رای نیز درکمترین زمان ممکن جبران می‌شود و پشتیبانی قوی برای این موضوع وجود دارد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: انتخابات در بستری آرام و باتشاط در استان مرکزی جریان دارد و مشکل خاصی گزارش نشده است.

آقازاده افزود: میزان استقبال مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستای استان مرکزی همانند دور قبل است و امید می‌رود در ساعات باقی تا پایان رای‌گیری سطح مشارکت افزایش یابد.

وی از مردم خواست: حضور در پای صندوق‌های رای را به ساعت‌های پایانی رای‌گیری موکول نکنند و به مرور به شعب اخذ رای مراجعه داشته باشند.

استاندار مرکزی یادآور شد: به رقم برخی مشکلات الکترونیکی در ۲۰ دقیقه ابتدایی آغاز رای گیری در ۱۰ درصد شعب اخذ رای استان، رای گیری به صورت دستی انجام و سپس در سامانه ثبت شد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات 1400 شعب اخذ رای رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست

فرید قشلاقی گفت: نشت شیرابه‌های حاصل از حمل و نقل در جاده‌های منتهی به  زباله گاه هشترود وقرار گرفتن در جاده هشترود میانه ودر مجاورت زمین‌های کشاورزی علی الخصوص مزارع گندم و نیز محل دفن پسماندها، نبود نگهبانی و حصار و نیز عدم پوشش مناسب زباله‌های نگهداری شده در این محل از جمله نواقصی است که زمینه ساز بروز آلودگی‌های زیست محیطی شده است.

وی در مورد زباله گاه ذوالبین افزود: این زباله گاه محل انباشت زباله چندین روستا است که متاسفانه بدون حفاظ است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه منفجر شدن سربازان روسی هنگام خنثی کردن مین؛ حاوی تصاویری که برای کودکان مناسب نیست
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • شمش خم کن چیست؟
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • ارزپاشی بانک مرکزی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • انواع درب ساختمان
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا