Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@15:55:44 GMT

حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای ستودنی است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۴۲۶۹

حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای ستودنی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای، انتقام خون شهید جهان اسلام قاسم سلیمانی از آمریکایی‌هاست.

وی گفت: امروز مردم ایران اسلامی صحنه‌های زیبایی را در پای صندوق‌های رای خلق کردند، عروس و دامادی که از مجالس عقد به پای صندوق رای آمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: چند نفر از همشهریان خودمان در ایلام گفتند برای مشارکت حداکثری با ماشین خودشان بدون کرایه مردم را به پای صندوق آرا می‌رساندند.

کریمی تبار اضافه کرد: امروز روزی است که مردم حرف اول و آخر را می‌زنند، مردم تعیین‌کننده سرنوشت هستند و به هرکدام از نامزدهای ریاست جمهوری بخواهند تفویض اختیار می‌کنند تا قدرت اجرایی را پیدا کند.

امام جمعه ایلام بیان کرد: امروز روزی است که دشمن انتخابات جمهوری اسلامی را رصد می‌کنند، مردم مشکلاتی دارند و انتظار دارد خواست‌های به‌حق آنان تحقق پیدا کند.

وی گفت: دشمنان تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا مردم در پای صندوق‌های رای حاضر نشوند، به‌خاطر این‌که می‌خواهند جمهوری اسلامی به دست بیگانه بیافتد، قدرت دفاعی از کشور گرفته شود

کد خبر 5238293

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ایلام انتخابات 1400 ایلام انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه ویروس کرونا عکس استانها سیدابراهیم رئیسی گرگان بوشهر انتخابات رای گیری ایلام انتخابات ریاست جمهوری اردبیل آمار کرونا پای صندوق های رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند

دریافت 7 MB کد خبر 6097124

دیگر خبرها

  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • تصاویری از حضور باشکوه مردم ایلام در تشییع «محمد شفیع فیضی زاده»
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح