Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، در اطلاعیه شماره ۲۵ ستاد انتخابات کشور آمده است: به اطلاع آن دسته از رای دهندگان عزیزی که از نعمت سواد محرومند و یا به دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رأی خود نیستند می رساند که برای شرکت در انتخابات و دادن رأی می توانند به همراه شخصی با سواد از افراد خانواده و یا فردی مورد اعتماد، به شعب اخذ رأی مراجعه و پس از انتخاب نامزد مورد نظر خود، با کمک وی نام و نام خانوادگی را  در برگ رأی نوشته و سپس آن را به صندوق رأی بیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه می افزاید: مسئولین شعب اعم از اعضاء شعبه، نمایندگان فرماندار، ناظرین شورای نگهبان، عوامل انتظامی و نمایندگان نامزدها و بازرسین به هیچ وجه مجاز نیستند برای رأی دهندگان اقدام به نوشتن رأی کنند.

در این اطلاعیه به اعضای شعب اخذ رأی توصیه شده است به رأی دهندگان تذکر دهند که نام نامزد مورد نظر خود را حتماً در برگ رأی مربوط به همان انتخابات درج کنند و توجه داشته باشند که برگ های رأی هر انتخابات در صندوق مربوط به همان انتخابات انداخته شود.

انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در یک نگاه

به گزارش ایرنا،‌ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در حال برگزاری است. این رویداد از نخستین دقایق برگزاری با استقبال و مشارکت مردم مواجه و صف طویل رای‌دهندگان در بسیاری از شعب اخذ رای تشکیل شد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند. 

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ وزارت کشور شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ وزارت کشور شورای نگهبان انتخابات ۱۴۰۰ وزارت کشور شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش سواد مالی به کودکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نمایش شهر طلا به کارگردانی حامد زحمت کش با موضوع تعاون و همکاری تا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراکز کم برخوردار استان تهران ویژه اعضا و دانش آموزان طرح کانون مدرسه اجرا می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • آموزش سواد مالی به کودکان
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است