Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@20:43:55 GMT

فرمانده سپاه کربلا رای خود را به صندوق انداخت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۴۷۶۵

فرمانده سپاه کربلا رای خود را به صندوق انداخت

سردار مسلمی گفت: سپاه با تمام توان برای حفظ امنیت انتخابات و صندوق های رای که امانت مردم محسوب می شود پای کاراست و ان شاء الله مردم عزیزایران به ویژه مازندران با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۲۸خرداد) پس از سرکشی از حوزه های انتخابیه شهرستان ساری ضمن حضور در مسجد شکوهی ساری برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ در گفت و گویی، با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، اظهار کرد: این حضور الهی و اجتماعی مردم برای پشتیبانی از عزت و استقلال ایران بی نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه کربلا حضور پرشور و حداکثری مردم  در انتخابات را حافظ خون شهدا و دستاوردهای انقلاب دانست و افزود:امروز مردم ثابت کردند که با حضور گسترده خود در انتخابات مثل ادوار گذشته ، راه خود را برای پشتیبانی از انقلاب انتخاب کردند که این راه  ضامن عزت و استقلال کشور است.

 

سردار مسلمی در ادامه اضافه کرد:مردم مازندران با حضور به موقع در پای صندوق های رای نشان دادند که خط قرمزشان ولایت و امام امت است.

 

فرمانده سپاه کربلا با قدردانی از حضور در ساعات اولیه مردم در شعبه های اخذ رای، افزود: اقدام به موقع و به هنگام مردم شهید پرور مازندران نشان دهنده بصیرت و شناخت درست جبهه دوست و دشمن است.

 

سردار مسلمی در ادامه با تاکید براینکه انتخابات در مازندران با امنیت در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: سپاه با تمام توان برای حفظ امنیت انتخابات و صندوق های رای که امانت مردم محسوب می شود پای کار آمده است و  ان شاء الله مردم عزیز و شریف سراسر ایران به ویژه مردم مازندران با حضور حداکثری خود در انتخابات بار دیگر دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام می گذارند.

 

وی با بیان اینکه مردم دیار علویان در همه ادوار گذشته حضور حداکثری و پرشوری در انتخابات داشتند، خاطرنشان کرد: مازندران استان مهمی در تعیین سرنوشت کشور است.

 

سردار مسلمی حضور حداکثری را پشتوانه محکمی برای خود ملت دانست و خاطرنشان کرد: ان شاء الله خدای متعال به همه قدم هایی که برای نظام برداشته می شود، برکت می دهد و با انتخاب درست ، مشکلات کشور هم رفع خواهد شد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده سپاه کربلای مازندران مسجد شکوهی ساری صیانت از آرای مردم تامین امنیت انتخابات حضور حداکثری درانتخابات انتخابات سردار مسلمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت