Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران اعلام کرد: برای اخذ رأی بیماران بستری در بیمارستان‌ها و منازل پنج صندوق سیار ویژه با تجهیزات و پوشش گان‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

حسین سروری با اشاره به اینکه شرایط انتخابات در تهران نسبت به سایر استان‌ها متفاوت است افزود: مردم می توانند با شماره گیری تلفن ۸۸۷۵۵۳۶۰ تماس گرفته تا عوامل با تجهیزات کامل و پوشش گان بهداشتی، آرای این شهروندان بیمار را اخذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ستاد انتخابات در فرمانداری تهران از آذر ماه سال گذشته علاوه بر تشکیل ۱۰ کمیته تخصصی نیز ۳۰۰ جلسه رسمی انتخاباتی را برگزار کرده است. 

سروری ضمن رعایت پروتکل ها و دستورالعمل موارد بهداشتی در شعب اخذ رای پایتخت تاکید کرد: فعالیت ما در ۲ بخش ساماندهی شعب و ساماندهی نیروها در بخش ستاد انتخابات انجام شده است. 

معاون فرماندار تهران بیان کرد: انتخابات امسال در تهران حاصل تلاش بی وقفه مدیران و پرسنل رخ داده است که از این حیث نسبت به دوره گذشته انتخابات شاهد افزایش ۲۲۱ شعبه اخد رای بوده ایم  تا بتوان شاهد و زمینه استقبال مردم در شرایط کرونایی افزایش دهیم. 

سروری اضافه کرد: در انتخابات پیش رو ۹۰ هزار نیروی انسانی در بخش حوزه اجرا، نظارت، بازرسی و پشتیبانی فرآیند انتخاباتی را بر عهده دارند. 

رئیس ستاد انتخابات شهر تهران افزود: همچنین در این دوره شاهد افزایش یک و نیم برابری تعرفه نسبت به سال ۹۶ هستیم تا در این خصوص هیچ گونه مشکلی و کمبودی در میزان مشارکت در این زمینه نباشیم. 

معاون فرماندار تهران خاطر نشان کرد: برای برگزاری در انتخابات پایتخت سه هزار و ۷۹۰ شعبه اخذ رأی در پایتخت دیده شده و با نظر ستاد انتخابات آرا شهروندان را دریافت خواهند کرد. 

گفتنی است که انتخابات ۲۸ خرداد ماه از ساعت ۷ صبح آغاز شده و تا ساعت ۲۴ ادامه دارد که با استقبال مردم امکان این زمان تا ساعات بامدادی روز شنبه وجود خواهد داشت./ ایرنا 

۲۴۰ صندوق سیار برای بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها/ رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تهران خوب است صندوق سیار ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها/ وضعیت رعایت پروتکل‌ها در شعب اخذ رای تاکنون تخلف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی شعب اخذ رای گزارش نشده است توصیه‌های ضد کرونایی برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه‌‌های ضد کرونایی برای حضور در شعب اخذ رای   آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید


 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ستاد انتخابات شعب اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز

  روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرباز،   دانش در حاشیه بازدید  از آزمون کنکور ضمن ابراز رضایت از روند برگزاری آزمون سراسری در چندین حوزه از برگزار کنندگان و دست اندرکاران تقدیر و تشکر کرد.

  دانش اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان سرباز همچون گذشته با بهره گیری از عوامل اجرائی باتجربه در برگزاری آزمون سراسری تمام تلاش خود را در جهت ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری آزمون به کار گرفته است تا شرایط مطلوب را برای رقابت داوطلبان فراهم آورد.

 فرماندار شهرستان سرباز با آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان رشته های مختلف و خداقوت به والدین آنها که زمینه را برای حضور و شرکت آنها در این رقابت فراهم کردند، گفت: والدین داوطلبان اطمینان خاطر داشته باشند که شرایط برای آزمون و موفقیت آنها فراهم شده است

دانش در بازدید از محل آزمون تصریح کرد: خوشبختانه ظرفیت دانشگاه ها افزایش یافته است و میزان موفقیت داوطلبان رقابت در کنکور سراسری بالا می باشد.

 فرماندار با بیان اینکه، ۹۰۷ داوطلب در  آزمون اردیبهشت ۱۴۰۳  در شهرستان سرباز با هم رقابت می کنند که ۴۹۵ نفر از داوطلبان کنکور امسال خانم و ۴۱۲ نفر آقا هستند که از این تعداد در گروه های آزمایشی  هنر و زبان خارجی ۳۰ نفر، گروه های آزمایشی ریاضی و فنی و انسانی ۷۹۸ نفر و گروه آزمایشی علوم تجربی ۷۹ نفر رقابت می کنند.

 نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: با تلاش ها و تدابیری که از قبل انجام گرفت همه شرایط به لحاظ  مساعد بودن مکان و امنیت و ارائه خدمات در محل آزمون به خوبی ایجاد شده است.

  دانش در پایان با آرزوی موفقیت برای همه داوطلبان از مجموعه دست اندرکاران برگزاری این آزمون در راستای فراهم شدن فضای مناسب برای داوطلبان تقدیر و تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه