Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین پور از توزیع ۵۸۴ هزار تعرفه اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان های مختلف استان (به جز شهرستان بیرجند) خبر داد.

«حسین پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: در استان خراسان جنوبی 455 نفر کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا در حال رقابت در ماراتن انتخاباتی هستند، دو نفر شب گذشته از ادامه رقابت انصراف داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر اجرایی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای خراسان جنوبی تعداد کاندیداهای شورای شهر را 83 نفر برشمرد و گفت: خوشبختانه تا این لحظه از انتخابات شاهد حضور و مشارکت خوب مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستای استان هستیم.

 

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات خوب است و ما در بسیاری از روستاها دچار کمبود تعرفه شده ایم، گفت: یکی از روستاهای بیرجند، برخی روستاهای طبس و سربیشه به دلیل مشارکت بالا با کمبود تعرفه مواجه شده است.

 

وی در ادامه از تمام آحاد مردم دعوت کرد تا هرچه سریع تر به شعبات اخذ رای مراجعه و رای خود را به صندوق ها بیندازند.

 

دبیر اجرایی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای خراسان جنوبی از مردم خواست به جهت جلوگیری از معطل ماندن افراد در شعب اخذ رای، کد نامزد مورد نظرشان را قبل از ورود به حوزه های انتخاباتی یادداشت کنند تا از ازدحام جمعیت جلوگیری و روند رای گیری تسریع یابد.

 

حسین پور از توزیع 584 هزار تعرفه برای شوراها شهر و روستا استان منهای شهر بیرجند خبر داد و گفت: ممکن است در برخی شعب اضافه تعرفه هم داشته ایم که باید این تعرفه ها جابه جا شوند.

 

وی با بیان اینه میزان تعرفه برابر لیستی بوده است که تهیه شده است، گفت: کمبود تعرفه نباید باشد.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بیرجند خراسان جنوبی اسلامی شهر و روستا انتخابات شوراهای خراسان جنوبی اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها

قناعت استاندار خراسان جنوبی در همایش استانی شورا‌ها با تاکید بر این که اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا اقدامات جهش زا انجام دهند؛ گفت: اعضای شورا‌ها می‌توانند با شناسایی سرمایه گذاران و بهره گیری از ظرفیت آنان در منطقه جهش اقتصادی ایجاد کنند و عمران و آبادانی منطقه را به بار بیاورند.

وی بر تسلط هر چه بیشتر اعضای شورا‌ها بر قوانین و مقررات تاکید کرد و افزود: اعضای شورا‌ها وحدت و انسجام شان را حفظ کنند و منافع عمومی مردم را در نظر گیرند.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم گفت: از ظرفیت شورا‌ها باید به نحو مطلوب استفاده کرد و با توجه به شعار سال از توانمندی آنان در امور اقتصادی بهره برد.

همچنین اعضا شورا‌های اسلامی شهرستان‌ها به نمایندگی مشکلات شهرستان‌ها و روستا‌ها را بیان کردند.

قدردانی از شورا‌های برتر استان هم از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»