Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:09:45 GMT

تخلفات انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد رصد می شود  

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۴۹۵۸

تخلفات انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد رصد می شود  

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز جمعه در بازدید سرزده از فرمانداری بویراحمد با قدردانی از خدمات هیأت های اجرایی و نظارت انتخابات این شهرستان و تمامی مجریان انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مسؤولان اجرایی این استان هیچگونه منفعت، تعصب یا گرایش خاص به هیچ فرد، قوم و جریانی به جز منافع جمهوری اسلامی ایران ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این منافع شامل برگزاری انتخابات سالم و همراه با امنیت، امانتداری و بی طرفی کامل است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بکارگیری تمامی توان و امکانات استان برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات امروز در این استان، بیان  کرد: امور به نحو احسن پیش می رود و شاخص یک کار مطلوب نیز ایجاد تعامل و همدلی در مجموعه است. 

کلانتری با تاکید بر هم قسم شدن فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری مطلوب انتخابات امروز در این استان، عنوان کرد: هر فردی که  رأی بیاورد منتخب مردم است. 

وی ابراز داشت: مسؤولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به دنبال برگزاری انتخابات با شکوه، سالم، امن و همراه با بی طرفی کامل هستند. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا به فرموده امام خمینی (ره) میزان رأی ملت است و رهبر معظم انقلاب نیز فرموده اند که رأی حق الناس است و بر همین  اساس باید پاسدار آرای مردم بود. 

کلانتری اظهار داشت: هیأت های اجرایی و نظارت کهگیلویه و بویراحمد و تمامی اعضای ستاد انتخابات این استان تنها برای برگزاری انتخابات سالم،  بی طرفانه، بر روی ریل قانون و همراه با مشارکت حداکثری مردم تلاش می کنند. 

وی بر لزوم مستندسازی تمامی شعبه های اخذ رأی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و افزود: چنانچه هر فردی موجب بروز هرگونه تخلف  انتخاباتی در این استان شود پس از انتخابات به طور جدی پیگیری می شود. 

کلانتری بیان کرد: هدف اصلی آرامش مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات امروز است و اجرای کامل مراحل گندزدایی در شعبه های اخذ رأی کهگیلویه و بویراحمد برای حضور مردم با خیال آسوده پای صندوق های رأی ضروری است. 

وی خطاب به حامیان نامزدهای انتخابات، عنوان کرد: تبلیغات در بازه زمانی قانونی انجام و اکنون مهلت آن تمام شده است. 

برچسب‌ها وزارت کشور کهگیلویه و بویراحمد مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور کهگیلویه و بویراحمد مشارکت انتخاباتی وزارت کشور کهگیلویه و بویراحمد مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی

ایسنا/گلستان رئیس ستاد انتخابات گلستان از تایید اعتبارنامه ۶ نفر از منتخبین مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در هیأت اجرایی شهرستان با تایید هیأت نظارت خبر داد.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان صبح  پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری دور اول انتخابات در استان اظهار کرد: هم‌دلی، هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، باعث شد انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شود.

وی اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه‌ای که ذیل این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ۶ اعتبار نامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیأت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیأت نظارت صادر شده است که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر تصریح کرد: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبد نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبد برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی گلستان ادامه داد: طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در این دوره شرکت نمایند که یا در دور اول رای نداده باشند و یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات