Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:40:44 GMT

رای گیری در استان همدان منوط به دستگاه احراز هویت نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۵۲۴۸

رای گیری در استان همدان منوط به دستگاه احراز هویت نیست

حجت الاسلام جلال مرادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نباید در سر صندوق‌ها اخذ رأی مردم را را منوط و معطل دستگاه احراز هویت شود.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلی که در بحث سامانه دستگاه‌های احراز هویت پیش آمده تدبیر این شد با هماهنگی که شورای محترم نگهبان و وزارت کشور دارند تمامی شعب اخذ رأی در استان اخد رأی را به صورت دستی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان افزود: عوامل برگزار کننده اخذ رأی مردم را را منوط و معطل دستگاه احراز هویت نکنند.

مرادی اضافه کرد: امیدواریم این مشکل در سامانه احراز هویت رفع شود که با رفع آن بتوانیم کار را انجام دهیم و در صورت حل نشدن مشکل رأی گیری به صورت دستی انجام خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم مشکل دستگاه‌های احراز هویت رفع شود البته هم اکنون انجام اخذ رأی به صورت دستی هم برای ریاست جمهوری و هم برای شوراها در حال انجام است.

کد خبر 5238288

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای نگهبان همدان انتخابات 1400 انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه ویروس کرونا عکس استانها سیدابراهیم رئیسی گرگان بوشهر رای گیری انتخابات ایلام انتخابات ریاست جمهوری اردبیل آمار کرونا احراز هویت اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت درست بارندگی در یزد

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی یزد  با اشاره به بارندگی شدید سه شنبه شب در این شهر گفت: مشکلات آبگرفتگی در شبانه روز گذشته کمتر اتفاق افتاد و اقداماتی که شورای شهر یزد برای دفع آب‌های سطحی انجام داد باعث شد بسیاری از مشکلات حل شود.

او افزود: بیشترین بارندگی در منطقه ۳ شهرداری یزد بود و حجم روان آب‌های زیادی را شاهد بودیم و البته سیل بند‌های این منطقه نیز نگرانی ایجاد کرده بود که امکان سر ریز وجود داشت و خوشبختانه طی بازدیدی که انجام شد برای افزایش تاج سیل بند‌ها اقدام شد و مشکلی وجود نداشت.

رییس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: روان آب‌ها در منطقه ۳ و شهر حمیدیا مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد که شهرداری‌ها با مشارکت یکدیگر سریعا ورود کرده و این مشکل رفع شد و انشاالله در بارندگی‌های بعدی این چند نقطه که مشکل دار است نیز رفع شود تا نگرانی مردم این مناطق نیز در بارندگی‌ها حل شود.

سیفی گفت: شهر یزد شیب مناسبی ندارد و در طراحی‌های اولیه نیز این مسئله لحاظ نشده است، در این شورا با اقدامات سال‌های اخبر، مسیر رودخانه مرکزی یزد احیا شد و با تکمیل این رودخانه بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

او اظهار داشت:برای لوله گذاری معابر و همچنین اصلاح گذر در جای جای شهر اقدام و بیش از ۸۰۰ چاه جذبی نیز حفر شد و امیدواریم با ادامه این مسیر و اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام خواهد شد، شاهد کمترین مشکل در این زمینه باشیم

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان