Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله احمد جنتی در نامه‌ای به عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور خواست تا به منظور رعایت حقوق مردم، رأی گیری در انتخابات شوراها در برخی از حوزه‌ها از طریق تعرفه کاغذی انجام پذیرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر رحمانی‌ فضلی

وزیر محترم کشور

سلام علیکم

با احترام، با عنایت به گزارش‌های متعددی از استان‌های مختلف، صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به کارگیری شده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا موجب کندی رأی‌گیری و تشکیل صف‌های طولانی و اخلال در فرایند اخذ رأی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا مستدعی است ترتیبی اتخاذ گردد تا به منظور رعایت حقوق مردم، رأی گیری در انتخابات شوراها در حوزه‌های مربوطه از طریق تعرفه کاغذی انجام پذیرد.

احمد جنتی

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری

کد خبر 5238373 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد جنتی انتخابات شوراها انتخابات 1400 انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری جشن انتخابات شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور ریاست جمهوری علیرضا زاکانی وزارت کشور سعید جلیلی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سعید خطیب زاده رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077195 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس