Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:50:47 GMT

۱۳ کتابخانه عمومی منتخب گیلان شعب اخذ رای هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۵۳۶۶

۱۳ کتابخانه عمومی منتخب گیلان شعب اخذ رای هستند

کرمی گفت: ۱۳ کتابخانه عمومی منتخب گیلان به عنوان شعبه های رای گیری انتخابات ریاست جمهوری و شورهای اسلامی شهر و روستا فعالیت می کنند.

«پریسا کرمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با دعوت از کتابداران و اعضای کتابخانه های گیلان جهت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: گیلانیان صرف نظر از تمامی اختلاف سلیقه ها و نظرات امروز متحد و یکپارچه پای صندوق های رای آمدند تا پشنتیبانی خود را از نظام به جهانیان نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با بیان اینکه انتخابات پرشور نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی است افزود: مردم با شرکت در انتخابات مشت محکمی به بدخواهان نظام زده و اعلام کردند همواره با وجود تمامی مشکلات حامی نظام و پیرو ولایت فقیه هستند.

 

وی با بیان اینکه ۱۳ کتابخانه عمومی منتخب گیلان به عنوان شعبه های رای گیری انتخابات ریاست جمهوری و شورهای اسلامی شهر و روستا فعالیت می کنند تصریح کرد: این شعبات اخذ رای میزبان جمع کثیری از اعضا و عموم مردم برای مشارکت در این رویداد مهم سیاسی هستند.

 

کرمی بیان کرد: کتابخانه آیت الله شرفی ماسوله شهرستان فومن، کتابخانه عمومی پروفسور مریم میرزاخانی صومعه سرا، کتابخانه آزادگان لیسار شهرستان تالش، کتابخانه عمومی شمس گیلانی لنگرود، کتابخانه عمومی شهید مطهری شاندرمن شهرستان ماسال، کتابخانه عمومی هفت تیر لشت نشاء شهرستان رشت، کتابخانه عمومی امام علی (علیه السلام) توتکابن رودبار، کتابخانه عمومی شهید بهشتی خمام، کتابخانه عمومی امام جعفر صادق(علیه السلام) لوشان، کتابخانه عمومی شمس گیلانی لنگرود،کتابخانه عمومی شهید علیرضا شیرزاد روستای اولم ماسال، کتابخانه عمومی مرحوم مظاهر محمودزاده طاسکوه ماسال و کتابخانه عمومی باقرالعلوم(علیه السلام) رضوانشهر از جمله این شعبات اخذ رای هستند که آرای مردم را جمع آوری می کنند.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: شعب اخذ رای انتخابات در گیلان کتابخانه های گیلان کتابخانه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم و با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، اسماعیل قزل‌سفلی با حضور در فرمانداری شهرستان زرقان و ضمن بازدید از ستاد انتخابات شهرستان در جلسه مشترک هیئت اجرایی و نظارت انتخابات شرکت کرد.

وی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان زرقان در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: نهایت ظرفیت‌های شهرستان را برای برگزاری دور دوم انتخابات به کار بگیرید تا میزبان خوبی برای حضور باشکوه مردم فهیم زرقان در انتخابات باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات کار بزرگی انجام شد، تصریح کرد: در دور اول، انتخابات با کمترین تخلف و در امنیت کامل برگزار شد و مردم نیز با مشارکتی بالاتر از متوسط کشور، افتخاری دیگر برای استان رقم زدند و در این دور نیز با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کنند، یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات مؤثری انجام دهند.

قزل‌سفلی ادامه داد: انتخابات جلوه روشن مردم‌سالاری دینی است که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت و معتمدین خود را برای قانون‌گذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی است، اضافه کرد: ما باید با اجرای دقیق و صحیح الکترونیکی انتخابات زمینه را برای برگزاری انتخابات آتی ریاست‌جمهوری به صورت تمام الکترونیکی در کل کشور فراهم کنیم که این امر مستلزم آموزش‌های لازم به تمام عوامل اجرایی و همچنین چگونگی رأی دادن با استفاده از صندوق‌های الکترونیک در روز انتخابات به مردم است و این مهم باید تا روز انتخابات ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس خاطر نشان کرد: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم و با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود و برگزار شود که لازم است عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان زرقان همه شعب اخذ رأی را در این حوزه رصد و مشکلات احتمالی فنی و کمبود تجهیزات را رفع کنند.

کد خبر 751088

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب