Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاهدی گفت: انتخابات این دوره، صرفا حضور برای انتخاب ریاست جمهوری نیست بلکه هر رای که به صندوق انداخته ‌شود یک موشک به قلب قدرت ‌های استکباری است و موجب پیروزی ما در مقابل استکبار خواهد شد.

«امیر جاهدی»، در حاشیه حضور پای صندوق اخذ رای در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: مردم ما باید به توصیه های رهبر معظم انقلاب درباره مشارکت گسترده توجه جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سردار فرماندهی در ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر فارس افزود: انتخابات این دوره، صرفا حضور برای انتخاب ریاست جمهوری نیست بلکه هر رای که به صندوق انداخته ‌شود یک موشک به  قلب قدرت ‌های استکباری است و کموجب پیروزی ما در مقابل استکبار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مردم استان فارس از اقشار مختلف همواره در صحنه حضور فعال داشته اند و امروز نیز بار دیگر همراهی و پشتیبانی از انقلاب و نظام مقدس را با حضور در پای صندوق از نخستین دقایق آغار انتخابات به تصویر کشیدند.

جاهدی تصریح کرد: امروز انتخابات مهمترین مسئله کشور است و از مهمترین وقایع پیش روی ملت ما به شمار می رود و شاید انتخابات تنها یک روز برگزار می شود اما یک نفر در راس دولت و چندین نفر در سمت های دیگر، سرنوشت کشور و شهرما را رقم می زنند و هر چه این انتخاب آگاهانه تر باشد بی شک سرنوشت بهتری رقم خواهد خورد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ در شیراز انتخابات ۱۴۰۰ در فارس انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت حداکثری سرنوشت کشور سپاه فجر فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۸:۱۵ امروز برگزار شد که نیمه اول این بازی، دو بر یک به سود هوادار به پایان رسید.

داریوش شجاعیان (۱۳) و بابک مرادی (۲۰) برای هوادار و همچنین صائب محبی (۳۰- گل به خودی) برای مسی‌های گلزنی کردند.

کد خبر 6089309

دیگر خبرها

  • ۷ نشانه که می گوید باید کسی که دوستش دارید را ترک کنید
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر