Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:32:32 GMT

امام جمعه شهرکرد رأی خود را به صندوق انداخت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۷۱۰۲

امام جمعه شهرکرد رأی خود را به صندوق انداخت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام با حضور در دبیرستان شهید استکی شهرکرد در دقایق اولیه آغاز فرآیند انتخابات رأی خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، سیاسی و اجتماعی است، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات زمینه ساز انسجام، وحدت و همدلی مردم جامعه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حضور در انتخابات از بهترین اعمال صالح است و این عمل صالح در نهایت به جامعه‌سازی و تمدن‌سازی جهانی منجر می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: افرادی که به آب، خاک و امنیت کشورشان اهمیت می‌دهند در انتخابات مشارکت می‌کنند.

وی تاکید کرد: حضور در پای صندوق‌های رأی یک وظیفه شرعی است و باید در ادای این وظیفه شرعی از یکدیگر سبقت بگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: حضور پر شور مردم پای صندوق‌های رأی زمینه ساز حل مشکلات در جامعه است.

کد خبر 5237539

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد امام جمعه شهرکرد محمد علی نکونام انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه گرگان عکس استانها بوشهر آمار کرونا انتخابات ریاست جمهوری اردبیل چالش شفافیت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شیراز امام جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • اوقات شرعی ۶ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • اوقات شرعی ۴ اردیبهشت به افق شهرکرد