Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز جمعه ۲۸ خردادماه در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

فرمانده کل ارتش رأی خود را به صندوق انداخت

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری انتخابات با حضور در یکی از شعب مستقر در مجتمع مسکونی شهید سرلشکر فلاحی، رأی خود را به صندوق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در انتخابات ۱۴۰۰

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با حضور در یکی از شعب اخذ رای تهران گفت: ولی امر مسلمین جهان حضور در انتخابات را به عنوان یک واجب عینی عنوان کرده است؛ بر همین اساس ما نیز به عنوان یک مقلد وظیفه داریم تا تکلیف شرعی خود را به نحو احسن انجام دهیم و در آغازین دقایق رای گیری در این مسابقه بندگی و اطلاعت شرکت کنیم.

 وی با اشاره به حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: حضور مردم در همین ساعات اولیه آغاز انتخابات پرشور بوده و از این بابت نیز خدا را شاکریم که ملت بزرگ ایران همچنان به آرمان‌های نظام و انقلاب پایبند و پشتیبان ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه تمامی نیرو‌های ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران به این تکلیف شرعی عمل می‌کنند گفت برای بخشی از نیرو‌هایی که داخل پادگان‌ها هستند؛ تمهیداتی شده تا در همان مکان بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند و بخش دیگری از نیرو‌ها که در مرز‌های کشور مشغول مرزبانی و برقراری امنیت هستند نیز از طریق صندوق‌های سیار رای خود را خواهند داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت بالگردی نیروی زمینی ارتش امروز جهت تسهیل در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اختیار مردم شریف ایران قرار دارد و از این ظرفیت در مناطق صعب العبور جهت انتقال صندوق‌های سیار استفاده می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش رای خود را به صندوق انداخت

همزمان با آغاز انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، امیردریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش بهمراه همسر و فرزند خود با حضور در شعب مستقر در مجتمع مسکونی شهدای کوهک ستاد فرماندهی نیروی دریایی ارتش، رأی خود را به صندوق انداخت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در انتخابات مشارکت کرد

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش با آغاز رأی گیری در اولین ساعات ابتدایی صبح جمعه با حضور در محل اخذ رای کوی انقلاب نهاجا رای خود را به صندوق انداخت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات نسبت به سایر دوره‌ها با بیان اینکه این که انتخابات همیشه مهم بوده است اظهار کرد: این دوره از انتخابات به دلیل وجود مسائل متعدد در سطح بین الملل بسیار مهمتر و تعیین کننده‌تر نسبت به گذشته است.
وی با بیان اینکه انتخابات و شرکت در آن یک نوع عبادت است و برای عبادت باید شتاب کرد گفت: کارکنان نیروی هوایی ارتش جزو نفرات اول در خط مقدم هستند و پیام عبادی فرمانده خودشان، مقام معظم رهبری را درک و متوجه شدند و قطعا در صحنه حضور گسترده پیدا خواهند کرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده افزود: کارکنان غیور نیروی الهی هوایی ارتش این انقلاب را از خودشان می‌دانند و همیشه در همه صحنه‌ها حضور داشته و در خط مقدم بوده اند و این بار هم با بصیرت بسیار بالا و آگاهی برای یاری انقلاب عجله و شتاب می‌کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به پیام این انتخابات به دشمنان این مرزو بوم گفت: پیام مهم این انتخابات حضور مردم در صحنه است و این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها نیست و هر سیاست و راهبردی را در دنیا پیاده و تعیین می‌کند به پشتوانه ملت بزرگ ایران اسلامی انجام می‌گیرد و حضور پر شور در این انتخابات این را تثبیت خواهد کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در انتخابات حضور پیداکرد

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی با حضور در دانشگاه افسری خاتم الانبیا (ص) رای خود را به صندوق انداخت.

امیر سرتیپ صباحی فرد با تاکید بر حضور حماسی و همه جانبه اقشار مختلف در انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران بار دیگر با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی، بیداری، عزم و اراده راسخ خود را به جهان نشان می‌دهند.

وی افزود: کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های آنان نیز همپای سایر ملت بیدار به دعوت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و اندیشه‌های امام راحل (ره) بار دیگر لبیک گفته، در صحنه حاضر شده و نقش خود در آینده کشور را ایفا می‌کنند.
امیر صباحی فرد تصریح کرد: در انتخابات امسال دشمنان نظام و انقلاب خواهند فهمید پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب و با وجود همه هجمه‌های تبلیغاتی، نمی‌توانند خللی در عزم ملی و اراده فولادین مردم ایجاد کنند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی خاطرنشان کرد: به نوبه خود از زحمات همه عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات کشور و به ویژه یگان‌ها و کوی‌های سازمانی پدافند هوایی تشکر می‌کنم و امیدواریم رئیس جمهور جدید و اعضای شورای شهر منتخب بیش از پیش مردم را دریابند و در راستای خدمت رسانی و رفع مشکلات آن‌ها گام‌های متعالی‌تری بردارند.

حضور فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در انتخابات ۱۴۰۰

امیر سرتیپ قادر رحیم زاده، فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور در آغازین دقایق صبح امروز با حضور در یکی از شعبات اخذ آرا، رای خود را به صندوق انداخت.

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: شرکت پرشور مردم در انتخابات می‌تواند همچون قدرت سخت بازدارندگی ایجاد کند و موجب تقویت جمهوری اسلامی ایران و شکست راهبرد فشار حداکثری دشمن گردد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 ارتش جمهوری اسلامی ایران مشارکت در انتخابات رای خود را به صندوق انداخت فرمانده نیروی هوایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی پدافند هوایی ریاست جمهوری امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی